Aviseringar
Rensa alla

Kan ni tips om bra program om man vill skicka mms från pc till mobil


Ämnesstartare

Undrar om det finns ett bra program där man kan skicka mms från datorn till mobilen nån som vet tack på förhand


   
Citera
Ämnesstartare

Tror ej att det finns, men om du har comviq, eller även om du inte har så kan du registrera dig på comviq.se, där får du 10+ (?) och 3+ (?) MMS gratis om dagen, vet ej om det är till alla nät eller bara till Comviq.


   
SvaraCitera

Nu använder jag inte själv dylika program, men om jag inte missminner mig kan i princip samtliga större telefontillverkares PC suite-program skicka MMS från datorn via din telefon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ampzz:

Tror ej att det finns, men om du har comviq, eller även om du inte har så kan du registrera dig på comviq.se, där får du 10+ (?) och 3+ (?) MMS gratis om dagen, vet ej om det är till alla nät eller bara till Comviq.

ok hur kan man ta reda på vilket abbonemang personen man vill skicka mms till använder då? finns det nåt program för sånt??[confused]


   
SvaraCitera
Åtta

IMissYou2:

hur kan man ta reda på vilket abbonemang personen man vill skicka mms till använder då?

Fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IMissYou2:

ok hur kan man ta reda på vilket abbonemang personen man vill skicka mms till använder då? finns det nåt program för sånt??[confused]

Tror inte det, varför bara inte fråga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ampzz:

Tror inte det, varför bara inte fråga?

Gjorde som du sa och registrerade mgi på Comviq och det funkade 😀 tack så jävla mycket May i kiss your feet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IMissYou2:

Gjorde som du sa och registrerade mgi på Comviq och det funkade 😀 tack så jävla mycket May i kiss your feet?

No problem, det ökar varje dag med tror jag.


   
SvaraCitera

man kan kolla vilken operatör ett nummer tillhör på post och telestyrelsens hemsida.


   
SvaraCitera