Aviseringar
Rensa alla

Kan två fingrar läka ihop?


Ämnesstartare

Tja! Jag har en liten fråga här:
Om man skulle få ett sår på pekfingret, och på tummen, och sedan bilda ihop fingrarna så att såren möter varandra, skulle då fingrarna läka ihop i varandra? Skulle va jävligt coolt isf [smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det skulle bli jävligt jobbigt


   
SvaraCitera
KSENIA

Har tänkt asmycket på att det skulle vara coolt att låta två personer växa ihop sådär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men skulle det funka?


   
SvaraCitera

KSENIA:

Har tänkt asmycket på att det skulle vara coolt att låta två personer växa ihop sådär

haha, jag har också tänkt på det

om man har samma blodgrupp och så, borde det väl gå, eller finns det andra faktorer som gör att kroppen stöter ifrån sig 'andra'?


   
SvaraCitera

Tror jag läst nåt om nåt liknande men minns inte hur det låt till [sad] Vore coolt dock.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste testa! Får ta en kniv, skära mig i fingrarna och ta ett gummiband och binda ihop dom!


   
SvaraCitera
loita

Kladdkakan92:

Måste testa! Får ta en kniv, skära mig i fingrarna och ta ett gummiband och binda ihop dom!

kaanske lite jobbigt att gå så i flera dagar [crazy] dessutom om de skulle funka så måste man ju hålla fingrarna jätte stilla så de inte glider runt

dock ingen aning om de skulle fungera eller inte..... men som alla säger vore fan coolt [y]


   
SvaraCitera

Ehm, skinnet lär ju växa ihop, men det betyder ju inte att fingrarna är helt ihopsatta. Som du kanske vet så växer våra fingrar dumt nog inte ut igen om vi knipsar av dem exempelvis (fast jag har för mig att det fungerar på foster. Ganska tufft, man klipper av tummen så växer den tillbaka efter ett tag).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

k1337oris:

fast jag har för mig att det fungerar på foster. Ganska tufft, man klipper av tummen så växer den tillbaka efter ett tag).

Ska prova det på mina barn.


   
SvaraCitera

nej?[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lockbete:

nej?

lies! det måste funka!


   
SvaraCitera

Kladdkakan92:

lies! det måste funka!

kanske...testa 😛


   
SvaraCitera
elinc

Testa och återkom med resultat.


   
SvaraCitera