Aviseringar
Rensa alla

Kan vi få en kommentar från UM:s ansvariga..


Ämnesstartare

http://hd.se/bjuv/2007/02/01/maanga-hot-paa-naetet-foer-unga/
Efter skolan går många elever hem och chattar vid datorn. Oftast med samma kompisar som de nyss träffade i skolan. Men det händer att okända söker kontakt och vuxna pedofiler kan utge sig för att vara barn och unga.

- Jag vill också varna för sajten ungdomar.se. På TV4 går nu reklam om den och att unga kan fråga om vad som helst. Det är två killar som äger sidan. De har ingen utbildning. Det finns ingen kurator eller gynekolog som svarar på frågor och sidan har ingen koppling till ungdomsmottagningen, säger Mats Andersson.

Kan vi få en kommentar från sajtdrivarna om detta?


   
Citera

Publicerad 1 februari 2007 kl 04:00


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Nilsson:

Publicerad 1 februari 2007 kl 04:00

Ja? det är fortfarande aktuellt.


   
SvaraCitera

Dom värvade nog en del då [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Unexpected:

Dom värvade nog en del då [party]

90% av alla på sidan är pedofiler.


   
SvaraCitera

tevepro:

90% av alla på sidan är pedofiler.

[blush]


   
SvaraCitera

Haha.


   
SvaraCitera

tevepro:

Ja? det är fortfarande aktuellt.

Själv tyckte jag det var en ganska idiotisk artikel. Vadå att sidan inte har en kurator eller koppling till ungdomsmottagningen? Det var länge sedan sidan slutade kallas ungdomsmottagningen.se så what's the big deal? Det är inte som att Lunar, Helgon, LG2K och Karlekochrespekt har koppling till ungdomsmottagningen eller har någon egen kurator. Idioti.


   
SvaraCitera

"Det är två killar som äger sidan. De har ingen utbildning."

Hehe, vad vet journalisten om det egentligen? [bigsmile]


   
SvaraCitera

Bajen Hardcore:

Hehe, vad vet journalisten om det egentligen? [bigsmile]

frågade väl dessa två killar? [cute]


   
SvaraCitera

Knarko:

frågade väl dessa två killar?

Kanske.. men journalister skriver ofta skit så jag tror inte det förrän ägarna säger det själv [bigsmile]


   
SvaraCitera

Bajen Hardcore:

Kanske.. men journalister skriver ofta skit så jag tror inte det förrän ägarna säger det själv [bigsmile]

sant =) hoppas man får ett svar snart då 😀 högste chefen lär väl inte svara personligen på ett tag om han fortfarande är i Sibirien och leker fångvaktare [tired]


   
SvaraCitera

Jag har inte märkt någon med pedofil beteende på ungdomar.se. Förutom ungdomar som förmodligen skämtar om det.


   
SvaraCitera

tevepro:

Det är två killar som äger sidan. De har ingen utbildning. Det finns ingen kurator eller gynekolog som svarar på frågor och sidan har ingen koppling till ungdomsmottagningen, säger Mats Andersson.

tevepro:

Det är två killar som äger sidan. De har ingen utbildning.

tevepro:

De har ingen utbildning

tevepro:

ingen utbildning

tevepro:

ingen utbildning

tevepro:

ingen utbildning

tevepro:

ingen utbildning

[cute]


   
SvaraCitera

Jellybeans:

Jag har inte märkt någon med pedofil beteende på ungdomar.se. Förutom ungdomar som förmodligen skämtar om det.

där är vi 2 =)


   
SvaraCitera