Aviseringar
Rensa alla

Kan/vill inte se X i ögonen när man pratar.


Ämnesstartare

joYchez:

inskränkt/autistisk

Ej samma sak.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Har han väldigt ljusa ögon?

Ja det har han väl. Väldigt ljust pigment och fräknig (no offence till någon).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joYchez:

Väldigt ljust pigment och fräknig (no offence till någon).

[tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ej samma sak.

Nähä? Så du skulle säga att jag har autistiska drag för att jag har problem med att se 1 (EN) person i ögonen? Har ju tydligt sagt flera gånger att han är den enda personen på jordklotet just nu som jag har svårt att se i ögonen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joYchez:

Nähä? Så du skulle säga att jag har autistiska drag för att jag har problem med att se 1 (EN) person i ögonen? Har ju tydligt sagt flera gånger att han är den enda personen på jordklotet just nu som jag har svårt att se i ögonen.

Du kan ha det, ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joYchez:

Ja, ditt svar var ju faktiskt jävligt bra, men tyvärr är han nästan raka motsatsen. Det känns som att jag är den dominante av oss. Har respekt för killen, men jag är absolut inte rädd för honom.

Då vill du väl hel enkelt inte trycka ner honom,
båda har hänt mig.

Man vill ju liksom inte få ens vänner att missuppfatta en i någon av ens signaler.

Var nån polare för ett tag sen som jag va rädd för att jag hade varit taskig mot, hade varit sjukt taskig mot några "lägre" status-polare i 3-4an, ville väl inte göra om samma misstag, va sjuuukt svårt att få tillbaks dom vännerna xD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Ej samma sak.

Shit vilket troll du är.

Varför måste vissa provocera för att må bra?

Var han autistisk skulle han inte sitta på ett socialt forum och snacka om sina problem med andra människor.

han skulle leka med mönstrena han ritade på ett papper, eller något annat vi icke-autister inte ser tjusningen i^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Då vill du väl hel enkelt inte trycka ner honom,
båda har hänt mig.

Där kan du ha svaret på min fråga. Tackar för din seriösitet 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

joYchez:

Ja det har han väl.

Jag har en polare som har väldigt ljust blå ögon, typ som en siberian husky. Jag tycker att det är obehagligt att möta hans blick eftersom den blir mycket intensiv och påträngande.

Jag har normalt inga problem med i titta killar i ögonen heller, men just väldigt ljusa ögon känns jobbigt. Kanske samma för dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Varför måste vissa provocera för att må bra?

Var han autistisk skulle han inte sitta på ett socialt forum och snacka om sina problem med andra människor.

Indeed 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Greger_EFG:

Var han autistisk skulle han inte sitta på ett socialt forum och snacka om sina problem med andra människor.

Internet är inte socialt övht [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AndyH:

Kanske samma för dig?

Kan vara så också. Hans extremt ljusa pigment kan vara i vägen på olika sätt ibland, det har jag upplevt förut. Men jag har aldrig kunnat dra kopplingen mellan mitt problem gentemot honom och hans ljusa hy/ögon, men lite eftertanke kanske löser problemet nu efter allt 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Internet är inte socialt övht [shake]

jo?[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

farbror gugge:

jo?[sad]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur ska vi veta? Tänk på vad som gör dig obekväm med hans ögon.


   
SvaraCitera