Aviseringar
Rensa alla

kanske inte så smart att fråga ?


Ämnesstartare

Nu är det såhär att min kompis fixa ihop mig med en kille, hennes pojkväns kompis. Jag känner han sen förr och så, han är inte direkt snygg men riktigt snäll. Antagligen det jag gillar med han, men iaf min kompis sa till honom och börja skicka till mig efter fem minuter efteråt får jag ett sms av honom. Och detta var för en vecka sedan, sedan dess har vi hållt kontakten. Men något jag har gått och tänkt på hela tiden är, varför gjorde han som hon sa ? Han svarade inte ens henne efteråt, han undrade inte ens varför han skulle göra det.

Så min fråga är, är det dumt att fråga honom varför han gjorde som min kompis sa ? varför han började ta kontakt ? jag är så himla nyfiken, men jag är osäker på hur han ska reagera. Ska man våga fråga ? Jag har fattat att han är intresserad men jag vill veta vad han har att säga.. (a)
Tycker ni att det är okej att fråga det ? [crazy]

Låter kanske som jag är 10 år men fårjag väl göra de [wink]


   
Citera
Ämnesstartare

lol sluta tänk så jävla mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aacceber:

Så min fråga är, är det dumt att fråga honom varför han gjorde som min kompis sa ? varför han började ta kontakt ? jag är så himla nyfiken, men jag är osäker på hur han ska reagera. Ska man våga fråga

alternativ gällande hans val:

1) han gillar dig mycket.

2) han smider hemliga planer mot dig. du borde frukta för ditt liv och fly landet. (tex Amerika)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår inte varför du måste veta det om det nu är så uppenbart att han gillar dig?


   
SvaraCitera

Tula:

Förstår inte varför du måste veta det om det nu är så uppenbart att han gillar dig?

WORD ! [bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Precis, varför ens fråga? Om han inte skulle gilla dig eller ens veta om han var säker på det, så skulle han självfallet fråga kompisen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tula:

Förstår inte varför du måste veta det om det nu är så uppenbart att han gillar dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aacceber:

Nu är det såhär att min kompis fixa ihop mig med en kille

Okaay, [chocked][bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aw. Men träffa människan ist för att sitta och missförstå saker på nätet etc.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

lol sluta tänk så jävla mycket


   
SvaraCitera

Äh, det är väl bara att fråga!

Om det blir dåligt så blir det, om inte så kanske ni är lyckliga [bigsmile]


   
SvaraCitera

Fråga bara. Blir han så jävla offended av en sån liten fråga så får han skylla sig själv.


   
SvaraCitera

Tula:

Förstår inte varför du måste veta det om det nu är så uppenbart att han gillar dig?

[y]


   
SvaraCitera