Aviseringar
Rensa alla

Kanske omoraliskt, men söker råd


runt
 runt
Ämnesstartare

För första gången i mitt liv har jag ett kärleksbekymmer som jag inte kan släppa och jag söker helt enkelt råd.

Situationen någorlunda kort. Blev tillsammans med en fantastisk kille. Har aldrig upplevt den typen av närhet förut, det var bara så rätt. Sen hände massa skit i mitt liv, blev deppig, tappade mig själv helt och orkade inte ha folk nära. Resulterade i att jag gjorde slut. Han blev krossad.

Nu, cirka tre månader senare har jag repat mig och mår mycket bättre. Nu har jag insett mitt misstag. Det var helt absurt att göra slut, hade inget med honom att göra. Jag saknar honom så mycket att det värker i mig. Jag vill ha tillbaka honom. Problemet, han har ny flickvän. De blev tillsammans för två veckor sedan och i samband med det fick jag ett mess där han gjorde klart att han inte kan ha någon kontankt med mig längre.

Min fråga är självklar, hur får jag tillbaka honom?

Jag förstår självklart att jag inte kan förutsätta att han ens vill ha tillbaka mig och att det kan anses omoraliskt att försöka sno någons pojkvän. Men jag måste försöka, tänker försöka. Kommer inte kunna släppa det här annars. Så hur gör jag?


   
Citera

Förutsatt att han vill lyssna föreslår jag att du förklarar på ett ödmjukt sätt att du är ledsen för vad du gjort och varför, sedan hoppas du på något bra.


   
SvaraCitera

Du gör inget alls.


   
SvaraCitera

Träffa honom över en fika och förklara läget.


   
SvaraCitera

Låter som att det är dags att bita i det sura äpplet.


   
SvaraCitera

runt:

Min fråga är självklar, hur får jag tillbaka honom?

Du kan glömma honom! Du har förstört tillräckligt redan, känslorna lägger sig tillslut! Glöm ej bort att ha det i åtanke, det må vara jobbigt ett par år, men känslorna försvinner!! Se till att umgås med annat folk så glömmer du honom till slut! [smile]


   
SvaraCitera
runt
 runt
Ämnesstartare

Fan att man ska fucka up till att börja med. Men följdfråga, är det bästa verkligen att rakt upp och ner säga att man vill bli tillsammans igen? Får väl erkänna att jag själv inte skulle finna det så himla attraktivt...


   
SvaraCitera

runt:

Men följdfråga, är det bästa verkligen att rakt upp och ner säga att man vill bli tillsammans igen?

Du skall inte vistas i närheten av honom.. För helvete.. Dtick utomlands och träffa en mysig spanjor eller dylik! [zzz]


   
SvaraCitera

S3ON:

dylik!

En slemmig italienare. [blush]

OnT: Låt honom vara, du lär ångra dig sen om du inte gör det. [no-no]


   
SvaraCitera

deteD:

En slemmig italienare.

Med 10 kilo hårgelé och backslick. [cool]


   
SvaraCitera

Du kan ju inte kidnappa honom tillbaka heller.. allt du kan göra är att tala om hur du känner och hoppas på det bästa.


   
SvaraCitera

S3ON:

Med 10 kilo hårgelé och backslick.

En sån kille kan få en tjej att glömma vad hon heter. [wink]


   
SvaraCitera

pga yr lukten av hårmedel


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera

Efter du har på någon helt ologisk anledning vunnit tillbaka honom, så kan du lika gärna karva ut hans lever med en sked.
För det är det du kommer göra mot honom psykiskt ifall du helt seriöst funderar på att försöka få honom tillbaka.


   
SvaraCitera