Aviseringar
Rensa alla

Kanske vi ska tänka om när det kommer till snabb mat?


Ämnesstartare


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

mmmmm snabbmat e vidrigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ätit runt 20 st denna veckan. [blush][cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

mmmmm snabbmat e vidrigt

Sibylla är gott dock [rolleyes]


   
SvaraCitera

Sketgött ju, grejer som ruttnar är vidriga.


   
SvaraCitera

[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

apropå mcdonalds så ska jag jobba där idag i 3 veckor framåt [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sunkig video.
Om man nu ska bedömma någots hälsomässiga påverkan baserat på dess utseende över tid, och ska jämföra donkens pommes frites, får man ju jämföra det inte med potatisstavar utan hemfriterade pommes frites.
En ett år gammal smörkola ser ut som en smörkola, det betyder inte att ett år gammalt smör ser trevligt ut.
(Hittade en ett år gammal smörkola när jag städade rummet så jag vet)


   
SvaraCitera

Orkade inte se videon. Ser direkt att det är två hälsokärringar. Klart att en fyra år gammal ostburgare är vidrig, prova att dricka mjölk eller använda smör när de är fyra år gammal. Mest idiotiska exemplet jag någonsin hört/sett.

Det är precis som i fettoprogram där de storar upp saker genom att visa hur mycket de ätit på 10 år. Det är klart att man ätit mycket på 10 år oavsett om man är en som äter mycket eller lite. De borde oroa sig mer över sin icke-existerande intelligens än hur mycket mat de proppar i sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

kade inte se videon. Ser direkt att det är två hälsokärringar. Klart att en fyra år gammal ostburgare är vidrig, prova att dric

du r så j*vla korkad!! se videon först


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Klart att en fyra år gammal ostburgare är vidrig

Poängen är att hamburgaren och pommes frites ser ungefär likadana ut som när de är färska. De har liksom inte förändrats, förutom att brödet har hårdnat.


   
SvaraCitera

Fernan_king:

snabb mat

[tard]


   
SvaraCitera

ennie:

du r så j*vla korkad!! se videon först

fuck you njuub.

Stringburka:

Poängen är att hamburgaren och pommes frites ser ungefär likadana ut som när de är färska. De har liksom inte förändrats, förutom att brödet har hårdnat.

Oh noes, we arez gonna die [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Oh noes, we arez gonna die [confused]

Nån var tvungen att vara anti utan att ens försöka förstå poängen, eller?


   
SvaraCitera