Aviseringar
Rensa alla

Kaos på plåtningen!


Ämnesstartare

Hej!

Var på en photoshoot igår där vi endast hade underkläder. Vi var två killar och tre tjejer som blev plåtade. Jag råkade dock göra bort mig dubbelt upp:

När de andra är inne och fotar och jag och en tjej är ute i lokalen själva i väntan på att vi ska in igen börjar vi hångla. Situationen är ju riktigt het, med flera brudar i underkläder bara och när jag då blir själv med en het tjej och hon också ser villig ut så är det ju klart man inte bangar. När vi har legat i en soffa i lokalen och hånglat ett tag vill jag ligga, men hon verkar tycka det är olämpligt just där. Så jag frågar: "Vadå, vill du inte eller?". Hon ba: " Haha, vad tror du? 😉 Men inte här, vi ska snart in igen dessutom". Efter det så styr jag undan så fort hon vill hångla igen och inte snackar med henne nåt alls mer den dagen typ.

Dessutom: Vi skulle ha en session med bara mig och den andra killen i underkläder (han är bög). Ett par sekunder funkar det skitbra. Sen börjar han tafsa på mig på bröstet och på rumpan bland annat. Då får jag en reaktion och säger att jag inte vill ta några fler bilder med bara honom. Dagen blev dock väldigt bra iaf och jag anar inget!

Nu i dag när jag pratar med tjejerna målar de ut mig som det svarta fåret och säger att det var grymt okänsligt sagt att säga det till honom, och han troligtvis inte tyckte det var så kul att höra. Då säger jag att jag absolut inte är nån homofob, men inte är van att en homosexuell kille tafsar på mig, så jag måste ju få reagera. Dessutom pratar tjejen som jag hånglade med inte med mig alls, eftersom jag undvek henne sen.

Det sjuka är alla tjejer plus killen raggade på mig mer eller mindre. Och här utmålas jag som svsrta fåret dagen efter. Känns grymt irriterande!

Vad tycker ni?


   
Citera

jaha


   
SvaraCitera

Vad vore världen utan plåtningar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, var det okänsligt sagt eller befogat? 🙂


   
SvaraCitera

Filip93:

Vad tycker ni?

Utan att läsa texten kan jag konstatera att du är homosexuell.


   
SvaraCitera

jag tycker att det här antagligen är i din fantasi...


   
SvaraCitera