Aviseringar
Rensa alla

Kaos!


Ämnesstartare

jason:

desto viktigare är det att du ser till att du äter riktigt ordentligt

Skulle inte dö om jag gick ner ca några kilo, men äter såklart! Man blir död i hjärnan annars [n]

cuzIcan:

gullig mamma du har

Jag vet [love] hon är supersnäll. Delar ej med mig!!

annoyed:

Kan vara bra att själv läsa på om sina mediciner faktiskt!

Haha, tro mig, jag har läst på ): men jag trodde att enda anledningen till att man skulle äta var att om man bara tar lite juice och kapslarna irriterar det slemhinnor osv.


   
SvaraCitera

Johemo:

Delar ej med mig!!

skit oxå! så du e inte intresserad av att byta mamma med mig? min mamma e rektor och gymnasie lärare. hon har typ gått på universitetet i 7 år och e... snäll... typ.... iaf hon kan mkt om historia och engelska! [bigsmile][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cuzIcan:

skit oxå! så du e inte intresserad av att byta mamma med mig? min mamma e rektor och gymnasie lärare. hon har typ gått på universitetet i 7 år och e... snäll... typ.... iaf hon kan mkt om historia och engelska!

Hmm.. Låter onekligen intressant. Vilken stad? Hur bra är hon på att laga mat och att ha struktur?


   
SvaraCitera

Det där kanske har löst sig för dig nu, men om du har ADD så kan du ha rätt till en del särskilt stöd, bland annat i skolan. Om du fortfarande har svårt att hänga med så tycker jag att du och dina föräldrar ska prata med skolan om vilka insatser du har rätt till från dem och se om du kan få extra stöd för att kunna hålla normal studietakt eller om du kan få en särskild studieplan som fungerar bättre för dig.


   
SvaraCitera

Johemo:

Vilken stad? Hur bra är hon på att laga mat och att ha struktur?

Göteborg[bigsmile] hon kan typ inte laga mat, iaf inte vegetarisk (jag e vegeterian) struktur... hmm jag vet inte om att dampa på mig 24/7 e struktur, men ja dt har hon [crazy]


   
SvaraCitera