Aviseringar
Rensa alla

Kapten Röd på Göteborgskalaset imorn!


Ämnesstartare

Vem förutom jag kommer dit? 😀


   
Citera

ingen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

ingen

fuck off, naziäckel.


   
SvaraCitera

Venfort:

fuck off, naziäckel.

jag är knappast nazist [rolleyes]


   
SvaraCitera

Venfort:

fuck off, naziäckel.

Image


   
SvaraCitera

HAHA


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

ingen


   
SvaraCitera

Venfort skämdes så mycket att han loggade ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Venfort skämdes så mycket att han loggade ut.

Jag har annat att göra än att hänga här hela dagarna. Speciellt med tanke på att det är sånna som du och "Viljans triumf" finns här.


   
SvaraCitera

Venfort:

Jag har annat att göra än att hänga här hela dagarna. Speciellt med tanke på att det är sånna som du och "Viljans triumf" finns här.

Du som brukade vara cool en gång i tiden Venfort, nu har du blivit bitter och tråkig.


   
SvaraCitera

Venfort:

och "Viljans triumf" finns här.

viljans triumf är ett utmärkt ordval för kraften hos den mänskliga viljan och vad den kan åstadkomma, att enbart koppla frasen till nazismen är att ge upp inför makten hos andras vilja.

Homunculi:

Du som brukade vara cool en gång i tiden Venfort, nu har du blivit bitter och tråkig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Du som brukade vara cool en gång i tiden Venfort, nu har du blivit bitter och tråkig.

Vad ska jag säga? Skitsnacket hör hemma i skittrådarna. Uppenbarligen fick jag för mig att man kunde skriva något seriöst här nån gång om året.

Viljans Triumf:

att enbart koppla frasen till nazismen

Visst. Det är dock lätt att göra när du postar NSFs partiprogram här.


   
SvaraCitera

Venfort:

Visst. Det är dock lätt att göra när du postar NSFs partiprogram här.

Jag kan inte påstå att jag inte gillar att vara misstolkad, men jag är för övrigt piratpartist och postade tråden enbart för the lulz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Viljans Triumf:

Jag kan inte påstå att jag inte gillar att var misstolkad, men jag är för övrigt piratpartist och postade tråden enbart för the lulz

Fair enough. Jag ber om ursäkt. [smile]


   
SvaraCitera

Venfort:

Vad ska jag säga? Skitsnacket hör hemma i skittrådarna. Uppenbarligen fick jag för mig att man kunde skriva något seriöst här nån gång om året.

Så att vara förolämpande och komma med förutfattade meningar är att vara seriös?

Get real.


   
SvaraCitera