Forumet - KARLSTAD.

KARLSTAD.

1486 0 20

Spana också in:

Blivande_japan:

människorna vet jag inte riktigt, antar att de är som människor brukar vara i största allmänhet i en stad av den storleken.

det värsta jag vet är nonchalansen som stockholmare ger. man får knappt titta på dom eller fråga om vägen förän de kollar på en som om man vore dum i huvudet. Skulle vara fint att slippa sådant. men tack ialalfall :D
karlstad är vettigt. uteliv kan jag inte uttala mig om, den enda (och bästa) delen av karlstads uteliv som jag kan uttala mig om inträffar i mitt vardagsrum. nöjesfabriken är väl normen, jag fattar inte grejen. tempel (eller hur de väljer att stava det) är som arena var förut, fast inte. folk gillar det inte (som arena), men jag tror att åldersgränsen är rätt hög sen de bytte namn/ägare. biljardnian är fail, men gratis inträde och spriten kostar väl som överallt annat. osv.

men du får komma förbi här någon gång, vi anordnar awesome festiviteter. vår specialitet är efterfest-fest på onsdagar. vi lyssnar på deppmusik och dricker sprit.
Temnozor:

Är man bjuden eller

absolut. skicka ett pm så kan du komma förbi imorrn. om du bor här omkring.

Famine:

The Leprechaun är rätt okej när det inte är så mycket 50+:are där.
Woolpack fungerar också.

ingen riktig aning om, är inte en utemänniska. är det inte typ 23 där? eller, jag hörde att de sänkt, men ändå. samt, 50+-are låter festligt. att föredra framför en massa p19.

Famine:

Läser ni rumänsk renässanspoesi också?

nej. men vi brukar inte helt sällan skåla för diverse kommunister och nazister. och mussolini.

skidröw:

nu blir jag glad. Ni verkar vara ett trevligt folk?! :D

absolut.
enhimmelskdrog:

i karlstad skiner alltid solen

Regnat 2/3 gånger jag har varit där. :]

Karlstad är okej, eller, jag talar väl för min syster nu. Hon har inte velat flytta hem ännu. Tror att det fanns tre gallerior i city, som jag upplevde som stora. Sen så har vi ju Bergvik med IKEA. :3
Jag skulle nog i alla fall gissa på att min syster tycker det är bra i Karlstad. Med allting.