Aviseringar
Rensa alla

Kassörskor som verkar stöta på en


Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Kolla kondomerna och sen bara "Har ni inga större baby? ;););)".

HAHAHA

äg 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konsumtionshets:

Kolla kondomerna och sen bara "Har ni inga större baby? ;););)".

hhahah

era förslag är roliga men det är inte speciellt troligt att jag kommer att uföra dom :p

men det där med kondomer verkar vara något. men tänker att då tror hon att jag har nån annan och ger upp 🙁


   
SvaraCitera

Tja, släpp tanken att de kanske är intresserade? Då blir du nog mindre... nervös?
Du kanske bara ser pratvänlig ut. Jag brukar försöka verka blyg för att slippa ha folk som frågar massa saker.
Att prata om vardagliga saker i kassan är något som jag finner helt naturligt, och bevisar inte att någon direkt är intresserad av mig. D:

Men om du tycker att de verkar intressant kan du alltid säga att du har lust att lära känna dem, för att de verkar trevliga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chips:

text.

har inte gått in på övriga detaljer i denna tråd men ansåg inte att det riktigt hörde hit då ajg bara ville veta några tips på vad jag kan göra.

men jag är blyg :/, det är nog största problemet. hör om polare som går fram till tjejer vid tex busskurer och lyckas skapa relation så tex. skulle aldrig våga det :p.

jag får nog sitta o tänka på nån lösning. om jag gör allt som dom gör mot mig så kanske dom får mer självfötroende o börjar vara mer offensiva kanske.


   
SvaraCitera
elinc

Ehm, dom har nog bara tråkigt på jobbet..


   
SvaraCitera

retstickan:

retstickan P21

Blyghet löser man genom att ta på sig större och större utmaningar.
Jag har varit jätteblyg. Nu kan jag lätt gå fram till någon och fråga vad klockan är, eller hur vidrigt vädret är eller vad som helst! Det handlar om träning och att ha viljan.
Bästa är väl om du verkligen svarar på frågorna de ställer, frågar tillbaka, kollar på dem, kanske berättar något litet om hur ditt liv är eller något sånt. Efter ett tag kanske det känns lättare för dig att fråga.


   
SvaraCitera

En kassörska på Hemköp som jag tror var i min ålder frågade vad jag skulle göra på midsommar. Blev paff och svarade helt flummigt [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men shit det ingår i deras jobb. Sluta dröm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

StenenSven:

En kassörska på Hemköp som jag tror var i min ålder frågade vad jag skulle göra på midsommar. Blev paff och svarade helt flummigt [blush]

Vad svarade du?[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emery:

Men shit det ingår i deras jobb. Sluta dröm.

HAHA xD <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chips:

text.

låter som ett superbra tips! ska testa det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror antagligen att det är som vanligt att killar övertolkar människor som är trevliga mot dom och att de vill jumpa their bones på studsen bara för att de är trevliga.

Det ingår i kassapersonalens jobb att vara trevliga.


   
SvaraCitera

Gör något så hon kommer ihåg dig till nästa gång, klanta till dig lite på något sätt. Så får du lite längre tid att snacka, hitta en tid då det inte är så mycket människor i kö för då är man oftast mer stressad. Fråga hur länge de jobbar och om de bara sommarjobbar/är ny/tycker jobbet är kul. Säg att du diggar hennes 4032 [blush], Dold text: eller gör inte det ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

anonymous:

Säg att du diggar hennes 4032

vad är 4032 för något? :p


   
SvaraCitera

Dude! hoppa över disken, ha vilt och galet sex medans du snor några ciggpaket!


   
SvaraCitera