Aviseringar
Rensa alla

Kasta bort tiden


Ämnesstartare

shajjn:

Bara dumt att inte göra vad som krävs för att få en meningsfull vardag.

Aight niggah, ska prova det.


   
SvaraCitera

diamond_:

?

Sluta tipsa mig om saker. Nu får jag ju ångest för det jag skrev i din tråd. [wink]


   
SvaraCitera

Det är likadant för mig. Mitt liv består i princip bara av att sitta vid datorn dagarna i ända. Enda gångerna jag på min höjd går ut är när jag hämtar posten eller om jag har något ärende i stan.


   
SvaraCitera

diamond_:

Det måste kännas tungt... och vara ett grymt meningslöst liv.

Minst sagt

diamond_:

HITTA DIG EN TJEJ!

Svårt när man är sociofobisk och är vacker som en trafikolycka. Tror inte heller att mitt liv särskilt mycket bättre av det


   
SvaraCitera

En liten aning kanske[smile]

diamond_:

Ad_Hoc: Har inte gjort någonting på tre år, och har nu inte heller något att göra överhuvudtaget

Det måste kännas tungt... och vara ett grymt meningslöst liv. HITTA DIG EN TJEJ!

Så om man har en meningslöst liv så skall man skaffa sej en tjej så blir allt bra?[shake]


   
SvaraCitera

Ricochet:

Sluta tipsa mig om saker. Nu får jag ju ångest för det jag skrev i din tråd.

haha minns inte ens vad du skrev!


   
SvaraCitera

Jag blev glad av denhär tråden [smile]


   
SvaraCitera

sylar:

"Wowow, jag har förberett mig hela dagen på att förbereda mig, nu ska jag gå och lägga mig "

Hahaha bajs, så där brukar jag också tänka ungefär [crazy] eller att jag har slösat hela dagen på tråkigheter och sen ska sova - b-e-aaautiful (not).

Nej men jag förstår vad du menar, har fastnad i den där slöheten själv och sovit bort hela dagar. Resultatet av detta blev djup depression eftersom jag satt inne och möglade varje dag istället för att göra något aktivt. Ibland tycker jag ändå att det är okej att slöa, om man har gjort något produktivt dagen innan ex.


   
SvaraCitera

Alla är vi meningslösa i detta melankoliska hjul av krav, förväntningar och lättja. Minst lika tragiskt att festa som att vara hemma hela sitt liv.


   
SvaraCitera

själv spenderar jag iaf 11h per dygn till att arbeta och 2h för att komma dit och hem. men alla är ju olika.

finns ju inget bättre att göra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anarkandi:

Alla är vi meningslösa i detta melankoliska hjul av krav, förväntningar och lättja. Minst lika tragiskt att festa som att vara hemma hela sitt liv.

Mm, ville komma till det. Sedan är det även sant att det är minst lika tragist att festa som att vara hemma : )


   
SvaraCitera

Jag vet exakt va du menar, på Lov och sånt men går du i gymnasiet har du max tid med 1 regelbunden sysselsättning. 15 läxor per vecka, 4 prov 5000 uppsatser.. crazy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sylar:

Ja, jag är galen, men har rätt. kthxreply.

aa fan vad rätt du har! du verkar bara vettig[y]


   
SvaraCitera

Låter lite som mig xD De dagarna jag inte gör ett skit och tänker att jag ska göra något vettigt, slutar med att man inser vid 20:00 att man suttit vid datorn, eventuellt lite vid tvn och troligtvis ätit lite. Värt liv o.O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erkowich:

De dagarna jag inte gör ett skit och tänker att jag ska göra något vettigt

där har du min helg[cry] och även lov, vardag för det mesta [cry][cry]


   
SvaraCitera