Aviseringar
Rensa alla

Kasta hunden?


Ämnesstartare

Nu är hundjäveln 22. Ska han aldrig trilla av pinn? Va? När ska jag få ett riktigt liv? Va? När ska jag kunna sova över hos en kompis? Poppa popcorn? När ska jag få gå på bio? När ska jag få chansen att kanske skaffa tjej? Man skulle skaffat igelkott istället!


   
Citera
Ämnesstartare

dödaren


   
SvaraCitera

var glad att du ej har en sköldpadda ist![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skrattade faktiskt lite Budo, tack ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Skrattade faktiskt lite Budo, tack ;D

aschdå, tacka inte mig. Tacka anders johansson <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

synd om dig och den skrämmer iväg alla koola lovecats.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Några tips?!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Nu är hundjäveln 22. Ska han aldrig trilla av pinn? Va? När ska jag få ett riktigt liv? Va? När ska jag kunna sova över hos en kompis? Poppa popcorn? När ska jag få gå på bio? När ska jag få chansen att kanske skaffa tjej? Man skulle skaffat igelkott istället!

[smile]

Budolicious:

Några tips?!

Har du gjort dig av med honom än?[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag hoppas verkligen att du driver annars är du dum i huvudet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ge bort byrackan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maj Lis Lööw:

Jag hoppas verkligen att du driver annars är du dum i huvudet.

Må hända att jag är dum i huvudet. Men mest citerade jag sveriges bästa tv-program, vid sidan av kvarteret skatan, genom tiderna [rolleyes]

Och om du ens hade några funderingar på om jag var seriös så är det nog du som är dum i huvudet imo :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Och om du ens hade några funderingar på om jag var seriös så är det nog du som är dum i huvudet imo :c

Med tanke på hur mycket störda människor det finns på det här forumet hade det inte varit förvånande om du var det.


   
SvaraCitera

fåår jag komma och hälsa på om du skaffar en igelkotte? [blush]


   
SvaraCitera

hitta en död igelkotte längs vägkanten när jag gick i 2:an, tog hem den och begravde den i rabatten[blush] Sen nästa år skulle jag se hur den mådde så jag grävde upp den, 'twas all skin and bones I tells ya'[cry][cry][cry][cry][cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den verkar inte ha uppfostrats ordentligt, varför skulle den inte klara om du poppade popcorn?[confused]

Du behöver Ceasar Milan[no-no]
Image

nu kanske du inte va helt seriös[blush]


   
SvaraCitera