Aviseringar
Rensa alla

Kåt av att gymma


Ämnesstartare

Seriöst, jag var precis på gymmet och tränade. Och helvete vad många heta killar det finns där! [chocked] Och som om inte det vore nog så går de runt i linne och spänner sina stora heta muskler och så stönar dem högt när dom tränar. Fy fan, om jag fick skulle jag bara sätta mig där och runka till när dem tränar. Och som om inte det vore nog så kan man sedan följa med dem in i omklädningsrummet och få se dem nakna också! Och fan vilka stora kukar en del har! [chocked]

Och finns ju en hel del heta tjejer i taighta kläder också så är man hetero så borde man ju också bli kåt tycker jag.

Fy fan alltså...


   
Citera
Ämnesstartare

batleth:

Och som om inte det vore nog så kan man sedan följa med dem in i omklädningsrummet och få se dem nakna också! Och fan vilka stora kukar en del har!

ja det är ju det som är anledningen till att alla hänger på Gym nu för tiden... [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är inte många brudar där jag tränar.

🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nazgul:

ja det är ju det som är anledningen till att alla hänger på Gym nu för tiden... [rolleyes]

Så det är fler än jag som kännar såhär alltså?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tycker det känns småfjantigt med svettiga karlar som stönar högt som fan av minsta lilla. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oggelgoggel:

Är inte många brudar där jag tränar.

🙁

Såg en ashet brud idag, hon hade nästan lika het kropp som en kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Tycker det känns småfjantigt med svettiga karlar som stönar högt som fan av minsta lilla. [sad]

Minsta lilla? Dom är jävligt starka kan jag tala om för dig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Så det är fler än jag som kännar såhär alltså?

Jo du [cute][wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undrar vad som skulle hända om jag tog mod till mig och frågade om jag fick suga av dem, tänk så är dom homofober liksom :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Minsta lilla? Dom är jävligt starka kan jag tala om för dig!

Spelar ingen roll hur starka de är, de stönar så fort de lyfter en vattenflaska. [zzz] Fjamserier.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Spelar ingen roll hur starka de är, de stönar så fort de lyfter en vattenflaska. [zzz] Fjamserier.

Nej... Men du tycker inte det är sexigt med stön eller? När du knullar din kille så vill du att han ska vara knäpptyst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Men du tycker inte det är sexigt med stön eller? När du knullar din kille så vill du att han ska vara knäpptyst?

Jo, jag gillar när pojkar stönar i sängen. Men inte när de försöker styla på gymmet. [zzz] Äsch, du är pojke, du förstår inte. :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

batleth:

Och finns ju en hel del heta tjejer i taighta kläder också så är man hetero så borde man ju också bli kåt tycker jag.

Var en tjej som hade en enorm booty, som körde axlar med fria. Hon stod hela tiden framåtböjd så bootyn stog ut ännu mer. Dessutom stog hon nästan hela tiden i position med bootyn emot mig, perfekt view.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Äsch, du är pojke, du förstår inte. :<

Nä, har aldrig förstått mig på tjejer och nu har jag typ slutat försöka, tycker ni är så konstiga :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

I love Lucy:

Tycker det känns småfjantigt med svettiga karlar som stönar högt som fan av minsta lilla. [sad]

Småfjantig fördom [rolleyes]


   
SvaraCitera