Aviseringar
Rensa alla

Kåt av kissa utomhus?


Ämnesstartare

Finns det seriöst någon här som kan säga vad som är sexigt med att kissa ute? Som tänder på att kissa ute? [shake]

Har empati för många fetischister, men denna, neej.. NEJ!


   
Citera
Ämnesetiketter

ja tanken av att alla tittar på min fitta genom deras fönster och sedan kommer på rutan får mig att rysa av behag och passion


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

ja tanken av att alla tittar på min fitta genom deras fönster och sedan kommer på rutan får mig att rysa av behag och passion

Förklara...


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Förklara...

Vad är det du inte förstår?


   
SvaraCitera

Angelize:

ja tanken av att alla tittar på min fitta genom deras fönster och sedan kommer på rutan får mig att rysa av behag och passion

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Vad är det du inte förstår?

Nej men seriöst, hur känns det när du kissar mot fönstren? Har du gjort det någon gång?


   
SvaraCitera
Hando

FrökenRakel:

Har empati för många fetischister, men denna, neej.. NEJ!

Finns värre [no-no]


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Nej men seriöst, hur känns det när du kissar mot fönstren? Har du gjort det någon gång?

känner mig som en fullpoängare då, mäktig, överlägsen och allmänt bättre än alla andra


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Har empati för många fetischister, men denna, neej.. NEJ!

mhm? Nämn fetischer du har empati för?

Angelize:

känner mig som en fullpoängare då, mäktig, överlägsen och allmänt bättre än alla andra

The world is our bathroom.


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Nej men seriöst, hur känns det när du kissar mot fönstren? Har du gjort det någon gång?

avsaknaden av kuk borde göra det hela komplicerat [tired]


   
SvaraCitera

Mung.
sök på det


   
SvaraCitera

Tja.. jag tänder som fan på att få se en tjej kissa framför mig, skulle göra i stort sätt vad som helst för det 🙂


   
SvaraCitera

FrökenRakel:

Nej men seriöst, hur känns det när du kissar mot fönstren? Har du gjort det någon gång?

/facepalm


   
SvaraCitera

migge24:

Tja.. jag tänder som fan på att få se en tjej kissa framför mig, skulle göra i stort sätt vad som helst för det 🙂

13406-PEDOBEAR-Damn_hes_creepy.jpg


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

Bizarro IsrAilens

Bifogade bilder
[13406-PEDOBEAR-Damn_hes_creepy.jpg]

Japp, det kunde varit jag i buskarna 🙂
Finns dock ingen som vill låta mig se 🙂
Vad skall det krävas egentligen 😛


   
SvaraCitera