Aviseringar
Rensa alla

Kåt på alla!!!


Ämnesstartare

Jag har en hel del msnkontakter som är vänner. Jag är nsäll trevlig och omtänksam och detta har lett till att alla mer eller mindre fått starka känslro för mig.. Detta skulle inte vara nått större problem om jag inte skulle ha den stora inneliga läntan efter närhet. Varje gång jag fåt höra någon tycka om mig börjar jag tänka föbjudna tankar om att vara nära denna person, prata, röra vid, kyssa, ha sex med (!). Och det får mig att känna mig som ett sexfreak. Är det allt som krävs för att jag ska falla för nån? Jag blir ju nästan rädd.

Det är stor chans att om jag skulle vara i samma rum med en kille som är "villig" så skulle jag sluta med att hamna i säng med honom...

Jag vet att killarna är kära i mig på riktigt och skulle bli sårade om jag endast skulle ha sex. desutom är onenightstands så "not me" och jag är ingen flörttjej som raggar på allt jag ser. Nej...
Jag vet att om jag skulle följa mina köttsliga längtande känslor så skulle vänskapen kanske gå förlorad eller att vänskapsrelationen skulle bli rätt så komplicerad.
Jag känner mig som ett sexfreak. Är kåt på alla killar som är kära i mig, därför att dom är möjligheter att leva ut mina sexfantasier med.
Men jag försöker påminna mig om att jag inte är kär i killen ,. utan bara i det faktum att han är kär i mig. Jag försöker tänka osjälviskt och klokt, och försöker strunta i min stooora längtan av närhet, för att säga åt honom att jag inte är annat än en mycket god vän.
Vad ska jag göra för att jag inte ska vara så kåt på alla som är kära i mig? Onanera mer?
Säg inte onenightstands för det är inte jag... desutom är jag oskuld och det känns som motbjudande att förlora den i ett onenightstand.
Min oskuldhet gör ju att det kanske är mer förståerligt att jag är så jäkla lättpåverkad.

Kan vara så kåt ibland att jag inte behöver röra vid mig själv och itne heller se på porr eller något annat utan jag blir bara kåt "utan anledning". Så kåt att jag nästan kan få orgasm genom bara tanken.

Jag känner mig som ett sexfreak när jag läser detta jag skrivit. Men jag är inte nån raggartjej som raggar på alla, jag har inga onenightstands och jag kan verka så väldigt oskyldig och snäll...men det andra är väl dolt. Jag vill ha sex med den som verkligen tycker om mig och som jag verklig också tycker om som mer än en möjlighet att ha sex med,...jag vill tycka om honom på RIKTIGT för att jag ska vilja ha sex med honom. Så säger mitt riktiga jag.. men mitt kåta jag säger: "jag vill ha sex med dig, med,. dig, och med dig, och med dig".

vet inte riktigt vad jag vill få ut av detta...
mest få svar på dessa frågor:

hur ska jag hantera min kåthet utan att låta det gå ut över andra och utan att förstöra vänskapen och utan att ha onenightstands?? Ska jag onanera mera??

Måste jag vara otrevlig för att undvika att alla blir kära i mig?? jag är trevlig vilket har lett til att alla mer eller mindre till slut fått känslor för mig.

och ni får gärna dela med er utav era tankar...


   
Citera
Ämnesstartare

Hur kan du vara så säker på att killarna är kära i dig? De kanske bara vill ha omkull dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Marcus Normark:

Hur kan du vara så säker på att killarna är kära i dig? De kanske bara vill ha omkull dig.

därför att jag har känt dom länge, och har varit vän med...

och de har sagt "jag tror jag börjar få känslor för dig"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

maoslillaröda:

[wink]

haha 😀


   
SvaraCitera

Killar vill sexa allt de ser.
Tjejer vill ha sex med de som de inte kan ha sex med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Tjejer vill ha sex med de som de inte kan ha sex med.

true


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Killar vill sexa allt de ser.
Tjejer vill ha sex med de som de inte kan ha sex med.

för mig är det lite tvärtom... jag vill ha sex med alla som vill ha sex med mig :O

men ändå inte... men vill nån ha sex med mig går det inte undvika att bli lite kåt på det 😛 Men oftast undviker jag...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

livssökande:

men ändå inte... men vill nån ha sex med mig går det inte undvika att bli lite kåt på det 😛 Men oftast undviker jag...

alltså oftast undviker jag att ha sex med.... men att bli kåt går inte undvika


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

livssökande:

Men oftast undviker jag...

livssökande:

desutom är jag oskuld

tydligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera