Aviseringar
Rensa alla

Kåt på kompis.


Ämnesstartare

Det här kanske låter konstigt, eller bara som en väldigt onödig fråga. Det är så att jag har en väldigt nära killkompis, så nära bror det går. Jag har aldrig varit attraherad av honom, och många gånger trott att han är gay. I vissa fall kan jag inte ens vara nära med honom för att det känns så himla fel. Men för några kvällar sedan tittade vi på film och jag kände mig väldigt glad och nästan lite kär. Så jag kröp upp i hans famn, och någonstans där när jag låg och lyssnade på hans hjärtslag blev jag lite kär, men mest jättekåt. Hela kvällen låg det konstig stämning mellan oss, men dagen efter var allt som vanligt.
Vad gör man nu då? Blir fortfarande rätt kåt nära honom. Usch. Fyfan. Svara, snälla.

[love]


   
Citera
Ämnesstartare

Dämpa begäret, om du fattar vad jag menar [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Make a move och se var det leder [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Behärska dig! (inte)


   
SvaraCitera

Om ni hade vart vänner så hade du inte velat ha sex med han, vänner gör inte sådana saker.
Vänner spelar spel, tittar på film, tröstar varann, uppmuntrar varann, men kompisar har inte sex med varann..

Ni är ingenting annat än däggdjur, så gör som dom andra däggdjuren i naturen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JoElite:

Om ni hade vart vänner så hade du inte velat ha sex med han, vänner gör inte sådana saker.

man kan ha sex med sin vän. jag har haft, o vi är än idag bästa vänner.

allt handlar om om vännen har en syn som du har på det hela eller en mer tillåtande syn.


   
SvaraCitera

Kör hårt!
Har haft sex med bland annat min bästa vän. Inga kärlekskänslor inblandat. Det gick finfint.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

blir jättekåt av mn fd tjejkompis(vet att hon gillar tejr oxå[y][y])


   
SvaraCitera
Draft

HAHAHha grattis, du är en fag-hag!


   
SvaraCitera

retstickan:

man kan ha sex med sin vän. jag har haft, o vi är än idag bästa vänner.

ahja, det är klart att man kan vara kompis med folk man har sex med, men om man vill ha sex med någon som är ens kompis så vill man gå längre än att vara kompis..

Jag förmodar att du skulle avstå sex med någon av det könet du inte tänder på för att du skulle tycka att det hade förstört eran vänskap, korrekt``?


   
SvaraCitera

stereo total:

Har haft sex med bland annat min bästa vän. Inga kärlekskänslor inblandat. Det gick finfint.

Eller jag kanske har fel o.O
Så man kan inte ens vara säker på att någon gillar en även om man har sex med dom längre :S?
jag är förvirrad.


   
SvaraCitera

JoElite:

Eller jag kanske har fel o.O
Så man kan inte ens vara säker på att någon gillar en även om man har sex med dom längre :S?
jag är förvirrad.

Kärlek och sex behöver absolut inte höra ihop.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Försök att spana in om han är intresserad av att kopulera med dig. Make a move som det heter.

JoElite:

Eller jag kanske har fel o.O
Så man kan inte ens vara säker på att någon gillar en även om man har sex med dom längre :S?
jag är förvirrad.

Lol nej. Eller du kan ju förutsätta att personen tycker bra om dig, men att denne skulle vara kär i dig kan du knappast räkna med. Och det är inte ett "längre", folk har haft sex utan att vara kära genom hela mänsklighetens historia.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Draft:

HAHAHha grattis, du är en fag-hag!

hahahahaha [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem vet, jag kanske bara behöver ligga lite [cheers]


   
SvaraCitera