Aviseringar
Rensa alla

Kåt på sin syster


Mike96
Ämnesstartare

Hejsan, Jag har en fråga. Är det normalt att vara kåt på sin syster om hon typ går i trosor/BH bara?


   
Citera
Kudhos

Det är skillnad på om du blir kåt för du ser din syster eller om du blir kåt för du ser en tjej i underkläder.

Sistnämnda är väl normalt än det förstnämnda. 


   
SvaraCitera
Mike96
Ämnesstartare

okey.


   
SvaraCitera

Inte speciellt, men prova ragga på henne och se hur hon reagerar. Hur gammal är hon?


   
SvaraCitera

Det är inte särskilt normalt, för mig iallafall. Skulle aldrig kunna tänka på något sexuellt tillsammans med några av mina familjemedlemmar. Blir bara väldigt fel. Hur gammal är hon? Har ni en bra relation för övrigt, umgicks ni som barn, lekte ni mycket osv?


   
SvaraCitera

Ganska normalt måste det vara för att det finns massor med incest erotik.


   
SvaraCitera
GraGo

Fyfan...


   
SvaraCitera
Bakric

Fick ett mindre skrattanfall när jag såg titeln på den här tråden bara två snäpp över!

Hursomhelst så ser jag inga större moraliska problem i incest så länge bägge parter är med på det. Dock kan det ju bli en jävligt taskig stämning ett tag framöver om du tar det första steget så att säga, så jag rekommenderar att låta bli.

Plan B
Se till att hon blir intresserad av manga och anime!
Finns ohyggligt många genrer som passar de flesta smaker, bara att kolla runt tills du hittar något lämpligt att introducera henne till varefter du på något vänster får henne mer intresserad av någon serie där huvudkaraktärens halvsyrra vid någon punkt i storyn är sjukt dunderkåt på honom. Finns gott om sådana då relationer mellan ingifta syskon är socialt accepterat eller nåt i Japan.
Love Hina har jag för mig var en mildare sådan, håll till godo med ränksmidandet och det okristliga snusket Blink


   
SvaraCitera