Aviseringar
Rensa alla

Kåta historier


filulilus:

Han tog dig när du utöva den där akrobatiken på din avatar![no-no]

Akrobatik och akrobatik, det är ju bara en liten stretch[cute]

Sen finns fortfarande problemet att pingvinen i fråga var pedofil, och jag är inget barn..typ[wink][no-no]


   
SvaraCitera

[smile]


   
SvaraCitera

Michee:

Sen finns fortfarande problemet att pingvinen i fråga var pedofil, och jag är inget barn..typ[wink][no-no]

P17 = P14 [no-no]


   
SvaraCitera

filulilus:

P17 = P14[no-no]

Fast det är väl snarare om jag kommit in i puberteten eller ej som spelar roll, inte om jag är 17 eller 14[wink][no-no]


   
SvaraCitera

Michee:

Fast det är väl snarare om jag kommit in i puberteten eller ej som spelar roll, inte om jag är 17 eller 14[wink][no-no]

Trodde det va 15 års gränsen... [censur]


   
SvaraCitera

filulilus:

Trodde det va 15 års gränsen...

För att det ska klassas som övergrepp, ja. Men pedofiler tänder väl oftast bara på barn som inte kommit in i puberteten?


   
SvaraCitera

Michee:

För att det ska klassas som övergrepp, ja. Men pedofiler tänder väl oftast bara på barn som inte kommit in i puberteten?

Du verkar då ha kolla på de där iaf [rolleyes]


   
SvaraCitera

filulilus:

Du verkar då ha kolla på de där iaf

Ja, jag vet ju själv att jag helst vill ha mina små pojkar med pipig röst och oskyldig blick[cute][no-no]


   
SvaraCitera

Michee:

Ja, jag vet ju själv att jag helst vill ha mina små pojkar med pipig röst och oskyldig blick[cute][no-no]

hahaha [bigcheers]


   
SvaraCitera

filulilus:

hahaha[bigcheers]

[no-no]


   
SvaraCitera

Det var en gång två pojkar som skulle ut och tälta. Dom hade precis rest tältet och skulle gå och kolla om dom kunde hitta ved till en brasa innan det blev mörkt. Men det blev mörkt fortare än vad dom trodde så dom gick vilse, dom gick och fundera på vad dom skulle göra och så såg dom en stuga i skogen. Dom knacka på dörren och en gammal kärring öppna. Den ena pojken fråga om dom fick komma in och värma sig, kärringen sa att om dom knulla henna bakifrån så kan nii få både mat och husrum. Den ena av dom sa att han vägra, men den andra sa okej då, så en av pojkarna följde med kärringen i i köket, det var ganska varmt i köket så kärringen hade fönstret på glänt. kärringen drog ned byxorna och sa sätt igång då, pojken fick panik och kolla sig omkring och hitta två majskolvar på bordet så han köde upp den ana i henna och sen den andra och kasta ut dom genom fönstret. Dagen efter gick pojken ut, han träffa den andra pojken som hade sovit ute. han fråga om han haft det bra där inne han svara ja då, och du själv då? ja då lite hårt att sova på gräsmattan men jag fick två majskolvar med smör på till frukost.

haha


   
SvaraCitera

chubree:

två majskolvar med smör på till frukost.

åhhhhhhh fyfaaaaan HAHAHAHAH XD


   
SvaraCitera

heheh 😛


   
SvaraCitera

en gång var jag kåt, då hade jag sex.


   
SvaraCitera

Jag hade ökenråttor som liten pys och dem knulla hela tiden .


   
SvaraCitera