Aviseringar
Rensa alla

Kåtskakningar!


Ämnesstartare

Asså det här är väl inte något jag skulle kalla ett problem men det är så att när jag blir kåt så skakar mina händer och min kropp asmycket. Så när jag ska ha sex med min kille så känner jag mig fett mesig[crazy] Jag typ skakar i hela kroppen och har jättesvårt att få upp hans byxor[cry] Någon som har upplevt detta?
Asså som jag sa så är det inte ett problem, mer som en grej jag tänkt på!


   
Citera
Ämnesetiketter

[n]


   
SvaraCitera

nej,men mina lår skakar om jag mår dåligt som fan,helt cp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

nej,men mina lår skakar om jag mår dåligt som fan,helt cp

Haha! Ja men det är ju typ motsatsen för kåt är väl nästan som motsatsen till att må dåligt som fan?


   
SvaraCitera

WTF? [confused]


   
SvaraCitera

Nej jag får bara svårt att andas. Dock var det länge sen jag var så kåt, faktiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SUKOF:

WTF?

Haha! Jag vet! Men det är ju inte så att jag typ skakar som en galning. Mer som att jag skakar lite som när man är nervös... Du vet, innan ett prov eller nåt?[crazy]


   
SvaraCitera

hellen:

Haha! Jag vet! Men det är ju inte så att jag typ skakar som en galning. Mer som att jag skakar lite som när man är nervös... Du vet, innan ett prov eller nåt?

Hm, ptja. Det låter väl relativt sunt. Låter som att du är dunderkåt, vilket jag isåfall aldrig har varit. Och det är ju synd.


   
SvaraCitera

Haha brukar hände också.
Men inte så extremt xD


   
SvaraCitera

[bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Harpyja:

länge sen jag var så kåt

SUKOF:

Låter som att du är dunderkåt

Lundi:

Men inte så extremt xD

Hm...Det verkar som om de flesta är enade om att jag är en sjukt kåt människa... Det är väl... bra... antar jag[censur]


   
SvaraCitera

manligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland får jag kramp i benen när jag legat i märkliga ställningar för länge. Men det var ett tag sen sist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

citabel:

Ibland får jag kramp i benen när jag legat i märkliga ställningar för länge

Hehe! Det brukar jag också få! Alltid lika pinsamt![crazy]


   
SvaraCitera

Grymt najs.[smile]


   
SvaraCitera