Aviseringar
Rensa alla

Kåtskakningar!


Ämnesstartare

haha dölit desperat du lär se ut[bigcheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hellen:

Hehe! Det brukar jag också få! Alltid lika pinsamt![crazy]

Första försöket till en 69:a för något år sen:

Hon börjar vända sig om ovanpå mig. Plötsligt kommer olidlig smärta. Jag utropar: "Aj! aaaaj! Kramp i benen! kraaamp! hoppa av, hoppa av!"

Inte lika het stämning efter det, kan jag säga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kåtskakningar ? du får det att låta som att det är för att du är nervör,jag fattar inte riktigt.
anyway ja så får jag också ibland vem bryr sig.

citabel:

Hon börjar vända sig om ovanpå mig. Plötsligt kommer olidlig smärta. Jag utropar: "Aj! aaaaj! Kramp i benen! kraaamp! hoppa av, hoppa av!"

hahah jag då jag fick sendrag i benet när en kille slickade mej, jag låtsades dock som ingenting och låg och väntade på att det skulle gå över >_<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

hahah jag då jag fick sendrag i benet när en kille slickade mej, jag låtsades dock som ingenting och låg och väntade på att det skulle gå över >_<

Ja, ibland är sex inte SÅ JÄVLA FINT.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

citabel:

Plötsligt kommer olidlig smärta. Jag utropar: "Aj! aaaaj! Kramp i benen! kraaamp! hoppa av, hoppa av!"

Hahahahaha! Föråt, men om jag varit din tjej hade jag nog flabbat ihjäl mig![bigsmile]


   
SvaraCitera

skakar aldrig[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

skakar aldrig

Mm... Cool kille här asså!


   
SvaraCitera

hellen:

Mm... Cool kille här asså!

ja[sad][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

postis_per:

ja

Jag kan förstå att det är jobbigt för dig! För jag menar: Vad är livet utan kåtskakningar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hellen:

har jättesvårt att få upp hans byxor

hellen:

Någon som har upplevt detta?

Ja.
Men inte pga skakningar.

Tycker att det förstör hela grejen,. fattar inte varför som inte snubben kan ta av sig byxorna själv.


   
SvaraCitera
Hando

När jag blir kåt blir min kuk hård, den du


   
SvaraCitera

hellen:

Jag kan förstå att det är jobbigt för dig! För jag menar: Vad är livet utan kåtskakningar?

precis, vill också ha[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hellen:

Hahahahaha! Föråt, men om jag varit din tjej hade jag nog flabbat ihjäl mig![bigsmile]

Hade inte klandrat dig. Haha.


   
SvaraCitera
talrik

hellen:

Asså det här är väl inte något jag skulle kalla ett problem men det är så att när jag blir kåt så skakar mina händer och min kropp asmycket.

min kk har samma grej, helt sjukt hett! Brukar hålla hennes händer efteråt och försöka kyssa bort skakningarna eller bara hålla om henne.
jag skakar inte dock.. om jag inte blir teasad, då blir jag som en katt typ å skakar, kråmar mig vid minsta beröring[blush][blush] men det tar ett tag att få mig dit.

HighParadise:

Tycker att det förstör hela grejen,. fattar inte varför som inte snubben kan ta av sig byxorna själv.

Haha man ska ju slita av varandra kläderna! Det är ju lite det som är grejjen, som å öppna en otroligt efterlängtad present..[blush]


   
SvaraCitera
talrik

Hando:

När jag blir kåt blir min kuk hård, den du

du menar din pillevipp? ;D


   
SvaraCitera