Aviseringar
Rensa alla

Katt kunde inte gå på toa


Ämnesstartare

Jag råkade stänga dörren till kattens "toalett". Jag var borta några timmar under dagen och när jag kom hem hade den skitit på sängen och spytt två gånger på mattan! Har jag förstört denna "rumsrena" katt nu? Eller kommer han fortsätta att gå på "toaletten"?


   
Citera
Ämnesetiketter

bububu:

Jag råkade stänga dörren till kattens "toalett". Jag var borta några timmar under dagen och när jag kom hem hade den skitit på sängen och spytt två gånger på mattan! Har jag förstört denna "rumsrena" katt nu? Eller kommer han fortsätta att gå på "toaletten"?

ah det tror jag[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har traumatiserat katten för all framtid, bra gjort


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera

Oj, vad knäppt [chocked]


   
SvaraCitera
Misael

Katten kommer att utveckla ett hat mot dig. Räkna med total trots och anarkistiska tendenser. Katten kommer att börja röka, snusa, röka brass, supa, svära, färga pälsen i konstiga färger, utveckla extrem-politiska åsikter om både det ena och det andra, och släpa hem en massa skumma kattpolare på natten för att dricka te och "prata" på sitt rum med konstigt doftande "rökelser".

Ditt liv är förstört. Du gör bäst i att emigrera till Ulan Bator.


   
SvaraCitera
elinc

Vänta och se.
Eller släng ut katten.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej det är ingen fara 🙂 Bara gör inte om det igen så blir katten glad 🙂

Antagligen har den varit så "nödig" så den visste inte var den skulle uträtta sina behov 🙂 Lycka till!


   
SvaraCitera

bububu:

Har jag förstört denna "rumsrena" katt nu? Eller kommer han fortsätta att gå på "toaletten"?

Antagligen inte, iaf inte om katter fungerar det minsta som hundar. Glömmer jag gå ut med min hund skäms han jättemycket om det skulle hända en olycka...
Annars är det väl bara att träna om?


   
SvaraCitera

så katter går på toa?!?


   
SvaraCitera

Paarak:

så katter går på toa?!?

ja fast inte tjejer


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera