Aviseringar
Rensa alla

Katy perry utan smink


Ämnesstartare

Sluta tro att kändisar är felfria, kändisar är precis som alla andra människor, sluta försöka leva upp till FALSKA ideal.

Image


   
Citera

Nejmen, så söt!


   
SvaraCitera

Ser ut som någon jag hånglat med.


   
SvaraCitera

Om man på allvar tror att hon ser ut som hon gör på alla videon och photoshoppade bilder när hon är söndersminkad så borde man nog vakna upp.

Hon var söt på den bilden, trots grimasen. Om hon skulle posa lite och ta en bild från en bra vinkel tror jag hon skulle se ut som vilken (vuxen) tonåring som helst.


   
SvaraCitera
time
 time

bufalo:

Sluta tro att kändisar är felfria,

För det första var hon jättesöt utan smink och för det andra finner jag det löjligt om det faktiskt finns folk idag som inte förstår att kändisar och övrigt rikt pack kan kosta på sig för att verka se bättre ut. Så den här förmaningen känns lite år 2008.

stereo total:

Ser ut som någon jag hånglat med.

Samma här. [chocked]


   
SvaraCitera

OK.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Samma här. [chocked]

Då är det antagligen samma!


   
SvaraCitera

bufalo:

Bild

Ja hon är normal människa.


   
SvaraCitera

och? ofta man tror att hon föddes med rött läppstift


   
SvaraCitera

Fortfarande snygg.


   
SvaraCitera
time
 time

stereo total:

Då är det antagligen samma!

Då skulle världen allt vara liten va, hela min flickhångelkarriär är Ålands- och Göteborgsbaserad!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ni har ingen anledning att bli arg på mig för denna tråd, jag säger inget dumt alls, jag säger bara till dom som behöver det att ingen människa är perfekt, tjejer har stora problem idag att acceptera sig som dom är och ska börja plastikoperera sig redan i 20-årsåldern.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Då skulle världen allt vara liten va, hela min flickhångelkarriär är Ålands- och Göteborgsbaserad!

Världen är liten. Hon kan vara berest!


   
SvaraCitera

så blir det när photoshop bli en hel industris bästa vän. Och någon förändring syns inte i horisonten


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera