Aviseringar
Rensa alla

KDU attackerade av vänsterextremister i Lund


Ämnesstartare

vissarionovitj:

men kdu, luf och muf utgör ju knappast något hot mot någon, de är bara idioter som gillar att supa och fika på lyxkaféer. attackera hellre pingstkyrkan.

Va? Det är de här unga grabbarna som om 2-3 år kommer sitta i kommunfullmäktige och fucka upp livet för arbetarklassen i Lund, inte ett dugg synd om dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Va? Det är de här unga grabbarna som om 2-3 år kommer sitta i kommunfullmäktige och fucka upp livet för arbetarklassen i Lund, inte ett dugg synd om dem.

de kommer att sitta i kommunfullmäktige oavsett. men, jo, jag överdrev en del när jag inkluderade muf och luf, det är mest att jag helt ärligt inte ser kdu som ett hot alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vissarionovitj:

de kommer att sitta i kommunfullmäktige oavsett. men, jo, jag överdrev en del när jag inkluderade muf och luf, det är mest att jag helt ärligt inte ser kdu som ett hot alls.

Och de ska veta att de är hatade. Tycker bara det är ett sundhetstecken att politiker inte kan göra vafan de vill utan att konfronteras för det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vardagsmat, tyvärr. Ska man ha yttrandefrihet och demokrati så borde alla människor ha rätten att föra fram sin talan. Oavsett om det gillas eller ogillas. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara Ta Allt:

Och de ska veta att de är hatade. Tycker bara det är ett sundhetstecken att politiker inte kan göra vafan de vill utan att konfronteras för det.

blä, jag ser mest inte poängen med att motverka organisationer som inte är ett reellt hot bara för att man inte håller med dem. nog för att kdu är svin, men de har ingen makt och ingen agenda som har någon som helst möjlighet att lyckas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vissarionovitj:

blä, jag ser mest inte poängen med att motverka organisationer som inte är ett reellt hot bara för att man inte håller med dem. nog för att kdu är svin, men de har ingen makt och ingen agenda som har någon som helst möjlighet att lyckas.

De är ett reellare hot än t.ex. SD då de sitter i riksdagen och kommunfullmäktige redan. Ser personligen Alliansen och socialdemokratin som större hot mot arbetarrörelsen än de tomtarna. Men ok, vi har kanske olika syn på saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi kan ju tänka oss vilka rubriker och ramaskrin det hade varit om det varit exempelvis organisationen som Sveriges Unga Muslimer hade varit ute och delat ut flygblad med islamistisk propaganda och tre svenskar dök på dom.

Då hade det stått något i stil med

Nazistattack mot fredliga muslimer

Det var igår på förmiddagen i Rinkeby centrum där Alluyah och hans vänner ur föreningen Sveriges unga muslimer lugnt delade ut flygblad och diskuterade med förbipasserande. När tre Män plötsligt omringade dom och började bete sig hotfullt.

Alluyah och hans vänner fick sina flygblad ryckta ur händerna och en av dom välte omkull deras låda med Pins. Varpå dom tre männen jagade väck dom från platsen

Vi känner oss berövade och kränkta över det här säger Alluyah om saken efteråt.

- Det finns vissa som inte vill ha oss i det här landet och det är tragiskt. i ett demokratiskt samhälle borde inget sånt här få hända.

Enligt vittnen ska det röra sig om Dödsknarkasnazister som attackerat dom fredliga muslimerna när dom delade ut pins och flygblad

Ett vittne säger att den ena av dom hade rakad skalle men att samtliga tre hade Läderstövlar på sig.

Det här är inte första gången Rinkeby blivit utsatt för attentat av Högerextremister, senast fallet var 1996. Rinkebyborna kräver nu aktion från politikernas sida för att sätta stopp för det här.

Vi vill kunna gå ut säkra om dagarna utan att bli attackerade av Högerextremister! säger en annan upprörd Rinkebybo över Situationen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Sming

Och du hade varit här och skrikit om det hade stått: Muslimer attackerar fredliga nazister...[rolleyes]


   
SvaraCitera

JLm:

Absolut! Strongt att dela ut KDU-material, även när man utsätts för ligister!

This ;3.


   
SvaraCitera

[cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

Och du hade varit här och skrikit om det hade stått: Muslimer attackerar fredliga nazister...[rolleyes]

Absolut. men det var inte riktigt det jag ville få fram. utan mer hur våran PK-media vinklar allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skentrevlig:

[cute]

Billigt skittrick. Säger inget om hur smarta vänstermänniskor är i övrigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sming:

Absolut. men det var inte riktigt det jag ville få fram. utan mer hur våran PK-media vinklar allt.

Men du ser din dubbelmoral? Du klagar på att alla andra är PK men failar att se att SD också har det på sitt eget sätt.


   
SvaraCitera

Sming:

Billigt skittrick. Säger inget om hur smarta vänstermänniskor är i övrigt.

Nej, inte alls. Men det är ett roligt klipp om vänstern som tråden delvis handlade om [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Redbulls:

Men du ser din dubbelmoral?

Nej faktiskt inte, Jag hade ojjat mig lika mycket om det vore Nazister som Muslimer blivit attackerade.

Redbulls:

Du klagar på att alla andra är PK men failar att se att SD också har det på sitt eget sätt.

Va?


   
SvaraCitera