Aviseringar
Rensa alla

Keira Knightley


Ämnesstartare

sculptura:

Såg någon artikel om affischen till filmen "King Arthur" där Keira var med i. De hade photoshoppat upp hennes byst så löjligt mycket va. : S

Det kan jag tänka mig, hon har väldigt små bröst egentligen.. men jag anar att majoriteten gillar feta boobs, så det kanske är därför? men hon är fan perfekt som hon är [smile]

sculptura:

Ont: hon är tunn.

y


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

Äsch, det finns ju många som är lika snygga, bara att jag inte har hittat dem än. Alla tjejer som är lika snygga som jag känner är dumma i huvudet, och då blir de fula pga av det.. Och alla smarta tjejer är fula och tjocka

Du får bli bög då[wink]

Eller sluta vara så utseendefixerad[smile]


   
SvaraCitera

Fin quinna, dålig skådis.

Om jag får henne i julklapp blir jag klad.
Fast hellre Tyra Banks, she's perfect.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

perfekt.

hon ser bra ut men hennes kropp är lite för smal på de bilder jag sett och lite annat "fel" på den 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kebu12:

Du får bli bög då[wink]

nooooo

kebu12:

Eller sluta vara så utseendefixerad[smile]

nooooooo

vadå? det är väl inget fel med det? :p förutom att det inte finns så många snygga tjejer kanske. man jag får leta och aldrig ge upp min jakt? eller nått i den stilen..

Zittam:

Fin quinna, dålig skådis.

yay!

Zittam:

Om jag får henne i julklapp blir jag klad.
Fast hellre Tyra Banks, she's perfect.

jo hon e snygg, men jag har aldrig riktigt fastnat för henne. dunno why


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

Det kan jag tänka mig, hon har väldigt små bröst egentligen.. men jag anar att majoriteten gillar feta boobs, så det kanske är därför? men hon är fan perfekt som hon är [smile]

Ja, fin som hon är... det kan man säga. Snygg är hon ju. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DPope:

hon ser bra ut men hennes kropp är lite för smal på de bilder jag sett och lite annat "fel" på den 😛

okej.. jo alla tycker ju olika.. jag gillar smala tjejer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Ja, fin som hon är... det kan man säga. Snygg är hon ju. [smile]

Ja verkligen! Alltså tex på denna bilden tycker jag hennes bröst är perfekta.. jag vill inte att min tjej skall ha större, alltså om hon har större gör det ju inget, men jag hatar stora äckliga hängiga tuttisar [n]

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare
AS
FUL
ok?

asful

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

crap

men gud hon har inga former, äckligt smal och huvudet är större än hela hennes kropp sammanlagt :S:S:S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

asful

[tired]

ohYEA_:

men gud hon har inga former, äckligt smal och huvudet är större än hela hennes kropp sammanlagt :S:S:S

[chocked]


   
SvaraCitera

sockerdricka:

tycker jag hennes bröst är perfekta..

brösten är för små [mad] [surprised] [rolleyes]

för smal är hon också! eew pinne


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Janbananberg:

brösten är för små [mad] [surprised] [rolleyes]

för smal är hon också! eew pinne

haha, jag fattar inte hur man kan tycka det! men det är kul att höra andras åsikter hur vi kan tycka så olika. det är iofs bra, för då har man faktiskt chansen att få en tjej som man tycker är riktigt riktigt snygg..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

vadå? det är väl inget fel med det? :p förutom att det inte finns så många snygga tjejer kanske. man jag får leta och aldrig ge upp min jakt? eller nått i den stilen..

jag vet inte, man väljer väl själv vad som är rätt och fel när det kommer till sånt. så var som du vill[smile]


   
SvaraCitera