Aviseringar
Rensa alla

Kent - nya album, när?


Ämnesstartare

Nu har man inte sett Kent på 1 år.
Det suger!
Men det talas om 2-3 nya skivor. Det lär ju bli fler konserter va? Jag menar, 2-3 album kan man göra mycket utav.
Den senaste jag var på var i Eskilstuna deras hemstad, 12 juli. Jag levde ungefär för stunden sen kunde jag dö. Så bra var det.

Vilken var eran bästa konsert som ni aldrig kommer glömma?


   
Citera
Ämnesetiketter

Fråga kent han vet nog.


   
SvaraCitera

Jag kan leva på Kents tidiga album tills jag dör. Jag vill inte låta klyschig, men de har faktiskt blivit sämre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Jag kan leva på Kents tidiga album tills jag dör. Jag vill inte låta klyschig, men de har faktiskt blivit sämre.

Jag håller med ärligt. Men, när man har lyssnat på alla albums hela tiden så blir det liite tjatigt. Det jag vill är att dem ska släppa nya. Så länge det är kent, och det finns alltid 3 låtar som man gillar. Tillbaka Till Samtiden... Finns visst 3 låtar som är jätte bra. Enligt mig.


   
SvaraCitera

prinsfarid:

Finns visst 3 låtar som är jätte bra. Enligt mig.

De kommer inte ens i närheten av de bra låtarna på Verkligen, bara för att nämna ett album.


   
SvaraCitera

prinsfarid:

Nu har man inte sett Kent på 1 år.

Vad skönt. Hoppas det förblir så.


   
SvaraCitera

alltså b&s har inte släppt några skivor på tre år och inte gjort några spelningar på tre år heller men jag klagar inte.

fattar inte varför man måste börja wajna ett halvår efter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

De kommer inte ens i närheten av de bra låtarna på Verkligen, bara för att nämna ett album.

Nej, jag vet. Inget kommer slå de old school, men någon gång måste ett band ändras lite. För att se hur folk reagerar. Om du vore artist skulle väl du inte spela samma typ av musik hela tiden, visst du håller dig till en sort men du kanske gör om det så det blir t. ex "uppenbars-pop" eller något? Att det är pop fast på ditt sätt, thats whay im trying to say. Och jag sög på att förklara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fader Abraham:

Vad skönt. Hoppas det förblir så.

Oj... Och vart fick du luft ifrån som lyssnar på 50 cent och tycker att han är cool för att han knullar runt?

Chickfactor:

fattar inte varför man måste börja wajna ett halvår efter.

En smaksak? Kan ju bero på hur mycket man gillar bandet/artisten.


   
SvaraCitera

Chickfactor:

alltså b&s har inte släppt några skivor på tre år och inte gjort några spelningar på tre år heller men jag klagar inte.

fattar inte varför man måste börja wajna ett halvår efter.

JAG KLAGAR [mad][mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

prinsfarid:

Oj... Och vart fick du luft ifrån som lyssnar på 50 cent och tycker att han är cool för att han knullar runt?

Jag har inte haft sex på över 3 år och jag har aldrig hört en endaste låt av 50 cent.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fader Abraham:

Jag har inte haft sex på över 3 år och jag har aldrig hört en endaste låt av 50 cent.

Jag sa aldrig att du hade sex....


   
SvaraCitera

prinsfarid:

Jag sa aldrig att du hade sex....

Du sa att jag knullade runt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fader Abraham:

Du sa att jag knullade runt.

"han är cool för att han knullar runt?"


   
SvaraCitera

prinsfarid:

"han är cool för att han knullar runt?"

Whatever, spelar mindre roll då jag fortfarande aldrig hört en endaste låt av 50 cent.


   
SvaraCitera