Aviseringar
Rensa alla

KENT SKOGARNA


Ämnesstartare

NYA LÅTEN!!!! VAD TYCKER NI?? vill höra allt 

https://play.spotify.com/search/skogarna%20kent


   
Citera

Själlöst. Det gick utför efter verkligen. 


   
SvaraCitera

Kent borde verkligen sluta göra musik. Att göra så bra musik de en gång gjort och sen göra detta är att smutsa ner sitt rykte.


   
SvaraCitera
Sorken

Älskar Kent men när la belle epoque släpptes hatade jag den och nu efter några spelningar älskar jag den. Hatar skogarna nu men kommer förmodligen älska den också efter några spelningar. Visst är Kent speciella?


   
SvaraCitera
GraGo

Förstår verkligen inte Kent, det är deppigt som fan och de är varken bra på att göra låtar, spela eller sjunga.

De är som Radiohead, fast skitdåliga.


   
SvaraCitera

blaserad:
Kent borde verkligen sluta göra musik. Att göra så bra musik de en gång gjort och sen göra detta är att smutsa ner sitt rykte.

skriver under på det. kent nu för tiden är för svensk musik vad flintastek är för svensk matkultur.


   
SvaraCitera
Kudhos

GraGo: De är som Radiohead, fast skitdåliga.

Hey now... Kent är OK, men Radiohead är betydligt bättre än Kent. Och man borde inte ens jämföra dem. 😡


   
SvaraCitera

radioheads "in rainbows" är nog på min top 10 albumlista
för övrigt, jocke berg låter som en robot på denna låt


   
SvaraCitera

Kent suger


   
SvaraCitera

 

Hmmm vet inte vad jag ska säga men jag har gillat KENT sen 1994 och dom har låtit liknande alla år lite upp eller ner, vad är skillnaden........ 🙂


   
SvaraCitera

inte riktigt lika dåligt som förra men ändå jättedåligt


   
SvaraCitera

alltså... bedrövligt


   
SvaraCitera

Kent har verkligen blivit mkt bättre från när de först började. Denna och deras förra låt har blivit bland mina favorit låtar förut gillade jag inte dem alls.


   
SvaraCitera

Jag gillade ej Kent i början (de har haft någon bra från de tidiga åren). En plats i solen är skivan som jag gillar, fanns några bra på "jag är inte rädd för mörkret" men nu verkar de vara tillbaka till gammalt...så de riktiga kent-fansen gillar det nog.


   
SvaraCitera

ÄLSKAR DEN OCH ÄLSKAR GODHET OCH HELA JÄVLA NYA ALBUMET TROLIGTVIS. PÅ ONSDAG FÅR JAG DET!!!!!!!!!!! RYSER


   
SvaraCitera