Forumet - Kickboxning 15 år

Kickboxning 15 år

322 0 33

Spana också in:

drfrasse44:

vrf?

Du verkar enligt din presentation ha ganska otrevliga värderingar och jag tycker inte om när nynazister/vit-makt-rörelsen/homofober etc sysslar med kampsport eftersom sånna personer har en tendens att utöva sina kunskaper mot oskyldiga personer utanför ringen.

Enda fördelen jag kan se med att du skulle träna kampsport är att du kommer tvingas umgås med och acceptera alla sorters människor, och i bästa fall fatta hur idiotiska dina idéer är.
att jag skriver handikappat har inget att göra med min intelligens!
jag får tyck vad jag vill o mina värderingar får va hur fan dem vill. att jag vill börja på kampsport beror på att folk inte respekterar min åsikt i denna demokratur. förstår inte varför jag alltid ska inse " Hur fel det är" du vet inget om mina åsikter eller värderingar mer än att jag hatar negrar o bögar. Är ingen vanlig jävla svensk heller e fan Argentinar europe!
patetiskt!
drfrasse44:

att jag skriver handikappat har inget att göra med min intelligens!
jag får tyck vad jag vill o mina värderingar får va hur fan dem vill. att jag vill börja på kampsport beror på att folk inte respekterar min åsikt i denna demokratur. förstår inte varför jag alltid ska inse " Hur fel det är" du vet inget om mina åsikter eller värderingar mer än att jag hatar negrar o bögar. Är ingen vanlig jävla svensk heller e fan Argentinar europe!

Det här var

drfrasse44:

patetiskt!