Aviseringar
Rensa alla

Kickboxning 15 år


trollollol:

Frippe96 ligger några år före i utvecklingen än drfrasse44. Märks främst på stavning och intelligens.

Trollollol är Frippe69s dubbelkonto. Märks främst på ryggdunkar och rövslickeri.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Trollollol är Frippe69s dubbelkonto. Märks främst på ryggdunkar och rövslickeri.

jag sa bara att OP stavar som en kratta och nej jag är inte hans dubbel konto. och vad menar du rövslickeri och rygg runkar? WTF?bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att jag skriver handikappat har inget att göra med min intelligens!
jag får tyck vad jag vill o mina värderingar får va hur fan dem vill. att jag vill börja på kampsport beror på att folk inte respekterar min åsikt i denna demokratur. förstår inte varför jag alltid ska inse " Hur fel det är" du vet inget om mina åsikter eller värderingar mer än att jag hatar negrar o bögar. Är ingen vanlig jävla svensk heller e fan Argentinar europe!
patetiskt!


   
SvaraCitera

drfrasse44:

att jag skriver handikappat har inget att göra med min intelligens!
jag får tyck vad jag vill o mina värderingar får va hur fan dem vill. att jag vill börja på kampsport beror på att folk inte respekterar min åsikt i denna demokratur. förstår inte varför jag alltid ska inse " Hur fel det är" du vet inget om mina åsikter eller värderingar mer än att jag hatar negrar o bögar. Är ingen vanlig jävla svensk heller e fan Argentinar europe!

Det här var

drfrasse44:

patetiskt!


   
SvaraCitera

drfrasse44:

aggressions problem 🙂

Vad har du för aggressions problem?


   
SvaraCitera

drfrasse44:

demokratur


   
SvaraCitera

drfrasse44:

har för mkt vett o aggressions problem 🙂

drfrasse44:

jag hatar negrar o bögar

drfrasse44:

att jag vill börja på kampsport beror på att folk inte respekterar min åsikt i denna demokratur.

Skall du ge folk stryk om dem inte håller med dig då eller?

Som sagt, sånna som du skall inte hålla på med kampsport. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Frippe96:

Skall du ge folk stryk om dem inte håller med dig då eller?

Som sagt, sånna som du skall inte hålla på med kampsport. [tired]

jag tänker inte falla offer för 50 fega ant rasiter som du. igenligen behöver jag inte gå på kampsport klarar mig men vill endå gå på det!

Budolicious:

Det här var

de kan du ta o köra upp i röven

Frippe96:

Skall du ge folk stryk om dem inte håller med dig då eller?

va tror du? idiot, sålänge folk respekterar mina så respekterar ja deras. men så resonerar inte ni dock..

Bajwa:

Vad har du för aggressions problem?

får lätt sned tändning, blir lätt aggresiv, när nåt inte går som de ska slår ja i väggar eller på vad som finns som inte ha mkt värde. finns massa exempel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drfrasse44:

jag tänker inte falla offer för 50 fega anti rasister som du. igenligen behöver jag inte gå på kampsport klarar mig men vill ändå gå på det!

tack jag vet ni kan hålla käft om min särskrivning


   
SvaraCitera

drfrasse44:

de kan du ta o köra upp i röven

ah, troll, så jävla 2002


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

ah, troll, så jävla 2002

vill gärna slippa o hamna i hans situation

tyvär men ja tänker börja på möget


   
SvaraCitera

drfrasse44:

vill gärna slippa o hamna i hans situation

Gillar att du tror att kickboxningsträning skulle hjälpa dig där.


   
SvaraCitera

drfrasse44:

va tror du? idiot, sålänge folk respekterar mina så respekterar ja deras. men så resonerar inte ni dock..

Skall jag vara ärlig tror jag att du kanske skulle kunna få snedtändning och klippa till nån som käftar emot och inte håller med dig, speciellt om du tränade kickboxning och visste att du kunde slåss.

Sen har jag lite svårt att acceptera att du hatar mig för något jag inte kan påverka. Typ som att jag skulle hata dig för att du inte är en blond svensk [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Gillar att du tror att kickboxningsträning skulle hjälpa dig där.

höjer chansen något avsevärt!

Frippe96:

Skall jag vara ärlig tror jag att du kanske skulle kunna få snedtändning och klippa till nån som käftar emot och inte håller med dig, speciellt om du tränade kickboxning och visste att du kunde slåss.

HAHAHA behöver inte nån kampsport för o få en jävla snedtändning på någon? klipper ja till någon nu så blir det lika synd som om ja gått på kampsport [badgrin] men att nån säger emot får jag ingen snedtändning men som PROVOCERAR får dem en smäll i huvet i alla väder av mig så de e igentligen skit samma. kan lika gärna fråga en bekants fasa som redan äger träningslokalen i stan....

Frippe96:

Sen har jag lite svårt att acceptera att du hatar mig för något jag inte kan påverka. Typ som att jag skulle hata dig för att du inte är en blond svensk [wink]

1.jodå går nog o bota din äckliga jävla sjukdom....
2.Är Arisk (Bekrftat av Blood and Honour och Svenska Motstånds rörelsen)så behöver inte bry mig att jag har brunt hår?


   
SvaraCitera

drfrasse44:

kan lika gärna fråga en bekants fasa som redan äger träningslokalen i stan....

Du kan få ett seriöst tips bara för att jag tycker att du ser bra ut.

Träna teknik först, och slå hårt sen. Största nybörjarsmissen är killar som skall spela balla och slå hårt, och glömmer tekniken. Det spelar ingen roll (nästan) hur stark du är, du blir alltid ägd av nån med bättre teknik. Sen är det mycket lättare att slå/sparka hårt när du har bra teknik och balans.

drfrasse44:

1.jodå går nog o bota din äckliga jävla sjukdom....

De flesta biologer och antropologer anser att homosexualitet är naturligt och gynnar artens framgång som helhet, och homosexualitet finns hos alla däggdjur och en hel del andra djur med. Finns inget som tyder på att det skulle vara en sjukdom eller ens något konstigt.

drfrasse44:

2.Är Arisk (Bekrftat av Blood and Honour och Svenska Motstånds rörelsen)så behöver inte bry mig att jag har brunt hår?

Arier? I skandinavien och nordtyskland bor det Germaner, Arier bor ju fan i typ iran och tadjikistan :p


   
SvaraCitera