Forumet - Kickboxning

Kickboxning

268 0 37
Tjenare har kollar runt lite på kickboxning och har bestämt mig o börja.

Kollade runt lite på klipp o såg att ingen va över 180 nästan jag är ca 1.85 och undrar om det inte spelar någon roll sen så har jag picering i ögonbrynet behöver jag ta av den under tränning eller kan man typ tejpa den? :p

Spana också in:

Budolicious:

Känns som om du tränar av fel anledning tbh.

inte i början...men saker och ting ändrades, av den anledningen har jag inte tränat kampsport sen i maj

qazedctgb:

nej sjukt man ska inte slåss!

egentligen inte, men med så länge man vet vad man ger sig in på o motståndarn visar respekt för en (vilket vi gör på träningarna) är det helt okej...en frihetskänsla som faktiskt är okej
passaro:

Nu handlar ju knappast kampsport om att "slåss mot varandra" i den bemärkelsen. Så den utgångspunkten är lite väl retarderad.

många som börjar med en sport går in med inställningen att bli bäst eller att börja tävla åtminstonde så då tycker jag inte alls det är retarderat för i tävlingssammanhang så slåss man mot varandra...
qazedctgb:

många som börjar med en sport går in med inställningen att bli bäst eller att börja tävla åtminstonde så då tycker jag inte alls det är retarderat för i tävlingssammanhang så slåss man mot varandra...

men no shit, sherlock...
men inte i den bemärkelse att man är ute efter att medvetet skada en annan människa. där har du en väsentlig skillnad.

qazedctgb:

hjärnskador vet du att det är det du ger dig in på?

lal.[rolleyes]