Aviseringar
Rensa alla

Kickboxning


Ämnesstartare

Tjenare har kollar runt lite på kickboxning och har bestämt mig o börja.

Kollade runt lite på klipp o såg att ingen va över 180 nästan jag är ca 1.85 och undrar om det inte spelar någon roll sen så har jag picering i ögonbrynet behöver jag ta av den under tränning eller kan man typ tejpa den? :p


   
Citera
Ämnesstartare

Det är bara (nåja, så gott som) fördel att vara längre.
Och ja, du lär vilja ta ut den ur ögonbrynet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okay ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du blir nog tvungen att ta ut piercingen. Och det kommer du även att vilja göra.


   
SvaraCitera

Tack för att du ej startade ännu en tråd med rubriken "Rubrik....." + coolt med tribals när man kickboxar (y)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaah på film och sånt har man sett hur dom typ tejpar piceringen typ men det är nog bättre o lyssna på eR:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag förstår inte ungdomarna som anser att det är naturligt att gå runt med järn i ansiktet..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan va bra att träna mot någon som är jämnlång. Men det är inte superviktigt.

Du kmr vilja ta ut din piercing ja.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så pass häftigt att du kommer ihåg en gammal tråd? 🙂

bad inte om din lama kommentar dessutom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

helpmeoutdudes:

bad inte om din lama kommentar dessutom.

piercingar är faktiskt gay...sorry


   
SvaraCitera

en ängel:

piercingar är faktiskt gay

[y]


   
SvaraCitera

Lejonhjärta:

Jag förstår inte ungdomarna som anser att det är naturligt att gå runt med järn i ansiktet..

jag förstår inte ungdommar som tycker det är en bra sysselsättning att på fritiden organiserat slåss med andra människor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

qazedctgb:

jag förstår inte ungdommar som tycker det är en bra sysselsättning att på fritiden organiserat slåss med andra människor.

du vet inte förrän du prövat, asskönt också när man föreställer sig att det är en moderat/djurgårdare/bratjävel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

en ängel:

du vet inte förrän du prövat, asskönt också när man föreställer sig att det är en moderat/djurgårdare/bratjäve

Känns som om du tränar av fel anledning tbh.


   
SvaraCitera

en ängel:

du vet inte förrän du prövat, asskönt också när man föreställer sig att det är en moderat/djurgårdare/bratjävel

nej sjukt man ska inte slåss!


   
SvaraCitera