Aviseringar
Rensa alla

Kidnappa mig.


Ämnesstartare

Zeppelin:

Hon vet inte. Tycker att hennes liv är ytterst tråkigt och behöver bli förflyttad till någon annan någon annanstans

Hade hoppats att krasch skulle få äran, det är ca 500km härifrån till Stockholm, en bra bit att gå. Sen ska man dessutom bära dig över axeln hela vägen tillbaka. [confused]


   
SvaraCitera

Får man andvända silvertejp? Vill inte kidnappa någon om jag inte får andvända silvertejp, är ju hela grejen, att få andvända silvertejp. När man kidnappar någon ska man andvända silvertejp.

Image
^Silvertejp^

Tejp är ett kul ord. Är det inte? Tejptejptejptejptejptejp.

Dold text: Obs. Jag är trött..


   
SvaraCitera
time
 time

Älskar att du heter Zeppelin och ber om att bli kidnappad. En riksdagskandidat tappade just bort en reklamzeppelinare värd 16 000 kr och det har orsakat löpsedlar i Mariehamn. [love]


   
SvaraCitera

Zeppelin:

Befinner mig i Stockholm.. (PM för exakt plats). Är någorlunda självständig och är duktig på att laga mat osv. Har bra musiksmak, ser välvårdad ut (dvs, luktar ej skog). Anser därför att jag är det ultimate offret.

Okej Zeppelin, jag vill precis samma sak som du, bli kidnappad 😀
Men, ja har en ide ifall din ide fortfarande står, isåfall kan vi kidnappa varandra 🙂

Är redo för att bo var som helst, bara jag kommer härifrån det här stället....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zepalinan:

Okej Zeppelin, jag vill precis samma sak som du, bli kidnappad 😀

Visst vettu


   
SvaraCitera

Ska jag kidnappa fig då eller? Har ett par frågor som ja vill frågs också angående de, har du skype/ facebook så man kan chatta me varann? 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

musiksmak,

vad är bra musiksmak?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vad är bra musiksmak?

allt det du inte lyssnar på, typ


   
SvaraCitera

om du kan bidra med mer pengar än du spenderar ska det bli mig ett sant nöje att kidnappa dig. i annat fall; nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zeppelin:

allt det du inte lyssnar på, typ

ok då tänker jag verkligen inte kidnappa dig


   
SvaraCitera