Aviseringar
Rensa alla

Kik-problem


Ämnesstartare

Tidigare så har jag ett annat kik-konto som många vet om den. Jag skrev till och med på min bio på mitt instagram men efter ett tag tog jag bort det. Det var några som addade mig och jag frågade alltid var dom har fått mitt kik ifrån. Några säger att dom har fått från instagram, det var ju inte så konstig, men några säger att dom har fått det från kikfriends.com. Jag vet inte hur jag hamnade på kikfriens.com. Jag har inte ens skrivit upp mig på den sidan och det var bara snuskiga folk där. Jag var väldigt irriterad så jag lär göra ett nytt konto. Det har bara gått tre dagar sedan addade jättemånga okända personer. Det som var konstig var att jag inte hade sagt någonting till någon att jag hade skaffat ett nytt kik. Som vanlig frågade jag dom okända som addade mig var dom har fått mitt kik ifrån, och då svarade dom att dom har fått det från kikfriends.com.
Är det bara jag eller har någon annan hamnat i samma situation som mig också? I så fall hur gjorde ni så att man kan bli av med dom där från kikfriends.com?


   
Citera

Grattis! Du har nog någon fiende som jävlas med dig och lägger upp din kik på den sidan...


   
SvaraCitera

Har antagligen fel men man kan väl göra så att nya personer inte kan skriva till en?


   
SvaraCitera

SvenskWithAttitude:
Har antagligen fel men man kan väl göra så att nya personer inte kan skriva till en?

+1


   
SvaraCitera

får också massa skit hela tiden men jag bara blockar dem och går vidare med mitt liv


   
SvaraCitera

adaq:
Grattis! Du har nog någon fiende som jävlas med dig och lägger upp din kik på den sidan...

+1


   
SvaraCitera