Aviseringar
Rensa alla

kilalr som tjatar om sex, vad göra?


Ämnesstartare

hur ska man göra med killar som tjatar om sex?

hade druckit i fredags, mot natten så ville jag bara sova och så kom en kille som jag haft sex med tidigare och började tjata om det när jag ville sova, lämnade inte mig ifred och gick till slut med på det fastän jag bara ville sova så han skulle lämna ifred, efter ett tag sa jag till han att sluta och bara lämna mig ifred för jag ville sova, fick till svar att han ville komma innan han lämna mig ifred och slutade gjorde han inte förrän det heller..


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Låter aningen lite våldtäktsvarning över hans handlande.. 

Inträffar det någon mer gång skall du stå på dig och be honom dra åt helvete, ger han sig inte så sparkar du så jävla hårt du kan rakt mellan benen med en helvetes kraft i centrum på pungen! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OBS: För att snacka vett och etikett menar jag, inte för att sända i graven. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anmäla för sexuellt utnyttjande.


   
SvaraCitera

har tyvärr ej bättre tips än att stå på sig.


   
SvaraCitera

var inte rädd för att vara otrevlig. din kropp är din och det är väldigt respektlöst av honom att inte ta ditt nej som ett nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säg ifrån! Ha inte sex med någon om inte DU vill det... Om han tjatar skäll ut honom eller hota med att ringa polisen eller nåt. 


   
SvaraCitera

Säg åt honom att han beter sig som en våldtäktsman.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

+1 på allt redan skrivet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dödar dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Biologen:

Dödar dem.

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oerhört vidrigt att tro att man på något sätt har någon rätt till någon annans kropp. Fy.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undvik honom och var mer bestämd i fortsättningen. Jag förstår inte varför man vill utföra sexuella aktiviteter med personer som uppenbarligen inte känner för det.


   
SvaraCitera
kachin

be honom att vara god och dra åt helvete typ
alternativt pungspark om han ej lyssnar 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hejdunkudde:

hur ska man göra med killar som tjatar om sex?

hade druckit i fredags, mot natten så ville jag bara sova och så kom en kille som jag haft sex med tidigare och började tjata om det när jag ville sova, lämnade inte mig ifred och gick till slut med på det fastän jag bara ville sova så han skulle lämna ifred, efter ett tag sa jag till han att sluta och bara lämna mig ifred för jag ville sova, fick till svar att han ville komma innan han lämna mig ifred och slutade gjorde han inte förrän det heller..

Ryt till och sig att de kan dra åt helvete, ingen äger dig, du är ingens egendom och de som inte respekterar det förtjänar inte ens en gnutta respekt i gengäld.

Det du blev utsatt för är inte ok på något plan, och om jag var du skulle jag säga det till honom, i min bok är det han utsatte dig för ett övergrepp.


   
SvaraCitera