Aviseringar
Rensa alla

Kill hygien


Ämnesstartare

Som sagt, tvätta är bra att göra. Tvål kan man väl ha ibland tycker jag. Sen är det bra att tvätta håret också.


   
SvaraCitera

lighterboy:

Tips??

typ parfymfri tvål? alltså vad som helst funkar fan,


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har hört att man inte ska tvätta underlivet med tvål och vatten. Leder till dålig lukt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har hört att man inte ska tvätta underlivet med tvål och vatten. Leder till dålig lukt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lighterboy:

har hört att man inte ska tvätta underlivet med tvål och vatten. Leder till dålig lukt?

Tvål och vatten leder inte till dålig lukt. Antar att du duschar på morgonen? Tvätta underlivet noga varje morgon så jag det inte lukta apa sen iaf. Och luktar det ändå apa kan det vara en infektion som du bör gå till UM med.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tvätta med mild tvål är nyttigt antar jag [smile]
Rätt skönt [smile] Först isande kallt o sen varmt [cute][blush]


   
SvaraCitera

Pappbox:

Tvätta är ju ett jävligt hett tips!
eller så hänger du en wunderbaum från ballen

:O ÄKTA raggar anda !! [bigcheers]


   
SvaraCitera

lighterboy:

Har sett att tjejer frågar om hygien i underlivet.

Men hur är det med killar då?

Finns ju killar som inte heller luktar sommaräng " där nere"

Hur ska de be sig åt? Inte så kul när tjejen ska ner och suga om det luktar apa... Tips??

Att folk inte kan det där. tvål och underliv är två kombinationer man helst ska undvika. tvätta med vatten varje gång du dushar, helst varje morgon egentligen.. Men jag vet att vissa har problem med den tanken. ha inte samma kalsonger varje dag, byt dem!
och ett väldigt bra tips: ha inte analsex så får du inte bakterier som gömmer sig och ger infektioner.

men det största "felet" både killar och tjejer gör idag är att ni sover med kalsonger/trosor som sitter mer eller mindre klistrade på er så att det inte luftas. lufta kuken! det är både gulligt/sexigt och bra för att inte det ska bli instängt och fuktigt - dem största lukt skurkarna


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera