Aviseringar
Rensa alla

Kill/tjejsmak!


Å andra sifan, så länge han har stor kuk och ser ut som en kalsongmodell är hår och ögonfärg helt oviktigt


   
SvaraCitera

EbbaPersson:

Har ni någon allmän smak när det kommer till hårfärg/ögonfärg på killar/tjejer? Själv är jag en sucker för ljusblonda killar med blå ögon

Ingen speciel smak här men tror jag gillar brunett mer just för skare vara blond ska de va naturligt inte värsta mega blonden x) å ögonfärg spelar ingen roll, men flesta tjejer tycker jag alltid har vackra ögon (aa)


   
SvaraCitera

soundsystem:

Allt "funkar" ju. Men blonda killar med blåa ögon är oftast vackra i hela ansiktet. Typ perfekt sammansatta.

Typ som hitler/tyskarna ville ha de? x)
Deras bild på hur killar skulle se ut va blond me blå ögon -.-' har iaf för mej att de va dom.


   
SvaraCitera

cynkz:

Typ som hitler/tyskarna ville ha de? x)Deras bild på hur killar skulle se ut va blond me blå ögon -.-' har iaf för mej att de va dom.

Det varinte det jag tänkte på.. 🙁 Tänkte mig en kille från Saltis [blush]


   
SvaraCitera
höna

bryr mig inte så mkt, men faller oftast för snubbar med lite mörkare drag och sådär


   
SvaraCitera
höna

eller vadå faller för... men tkr det är nice


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

cynkz:

Deras bild på hur killar skulle se ut va blond me blå ögon -.-' har iaf för mej att de va dom.

Den "ariska" looken och de germanska generna var nassarnas grej ah. Men inte bara på män utan på alla.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar gilla mörkt hår, bruna ögon och tatueringar. Och kalsongmodellsgrejen. Fast blir ej attraherad av alla som ser ut så. Det ska vara en helhet med annat också liksom. Personligheten och utstrålningen spelar också en viktig roll.


   
SvaraCitera

Idiotiskt att ha en "typ".


   
SvaraCitera

jag har nog ingen direkt typ, alla som jag varit med har varit extremt olika.. men är killen mörkhårig med tatueringar märker jag ju att jag dras till dem lättare med blicken [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, brunett & blå eller gröna ögon.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har ingen typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

även om jag har en "typ" har jag fallit för annat


   
SvaraCitera

malber:

även om jag har en "typ" har jag fallit för annat

Spot on
Jag tycker mest om lite emo aktiga tjejer som sticker ut med håret å kläderna, tycker dom e jätte söta faktiskt.
Men har aldrig haft någon tjej som varit så.


   
SvaraCitera