Aviseringar
Rensa alla

KILLAR!?


flicka_n:

jep

[blush] De ska fortfarande kunna laga god mat... för det kan inte jag [blush]


   
SvaraCitera

määki:

De ska fortfarande kunna laga god mat... för det kan inte jag

Det är bara läsa i kokboken?[bigsmile]


   
SvaraCitera

flicka_n:

Det är bara läsa i kokboken?

Det blir jämnt fel [n] maten blir jämnt bränd [blush] [mad]


   
SvaraCitera

jag älskar när tjejer är sådär att dom tar för sig lite, inte bara håller med och så.. sen är självklart utseende väldigt viktigt, men personligheten är ju såklart minst lika viktig om det är ett förhållande man pratar om, oavsett om det är en kompisrelation eller ej. tjejer är så himla goa, dom flesta iaf, så var go så ska du se att vi killar kommer gilla [bigsmile]


   
SvaraCitera

pwnmage:

stora tuttar och stor röv

Image

Aaaaaiiight?


   
SvaraCitera

Vet inte, aldrig sett en snygg eller charmig tjej[sad]


   
SvaraCitera

hot stuff!


   
SvaraCitera

Libertad:

Aaaaaiiight?

Inte min tanke 🙁


   
SvaraCitera

Se söt ut. Långt eller "normal" långt, svart hår. Blå eller gröna ögon är ju inte helt fel heller, gärna svart runt om å 😉

http://www.emo-corner.com/gallery/image.php?url=userpics/10001/normal_emo-girl-1...

Hon är väll söt? [blush]


   
SvaraCitera

babybox:

vad tkr ni killar är snyggt/charmigt på en tjej?

utseende/personlighet?

jag vet att alla tkr olika, men berätta vad DU tkr!

Det beror på vad man vill med tjejen, jag skulle kunna tänka mig att ha sex med en tjej som är fysiskt attraktiv, men skulle aldrig offrat tid och energi för att få det med en sån tjej. En tjej vars insida jag inte gillar tänker jag aldrig spendera tid på.

Att tjejen tar hand om sig, håller sig i bra form och ser bra ut är jävligt viktigt. Men om inte insidan är attraktiv så är hon inget att ha oavsett.

Så se bra ut och var dig själv =) så kommer du nog hitta någon som faller för just DIG (ditt utseende och din personlighet).

Jag gillar:former (kurvigt)/vältränad, tannad (blekhet är det värsta som finns typ :S), och att man är FRÄSCH!!!! Sen kräver jag: Smarthet, kvinnlighet och äverntyrlighet. Allt detta är grovt vad jag är ute efter. 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gugge_heter_jag:

angående personligheten så gillar jag typ sånna tjejer som är ungefär som mig personlighetsmässigt[no-no] typ oambitiös,allmänt ofjortis, och typ gillar tv-spel[blush] och så ska hon inte vara såndär typ med massa känslor och sånt[zzz]

Vadå ofjortis om amn sitter och spelar zelda dyngent runt så är man u fjortis haha


   
SvaraCitera

Snusarn:

Vadå ofjortis om amn sitter och spelar zelda dyngent runt så är man u fjortis haha

haha ney[zzz] fortis imo är mer sånna som har massa tjejkompisar som dom kallar för gumman och alltid är ute och super etc^^ och som på fullaste allvar tror att det är snyggt med högklackade skor[zzz]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera