Aviseringar
Rensa alla

Killar


shajjn:

hahah

[cute]??


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detberorpå:

dome hetast.. så attraherande.. dom får mig att jaga.. & jag älskar jakten

jo såklart mig med 🙂 asså alla verkar tro att jag inte e nöjd över min kropp för att jag ska vara tjock eller så, men de e ju inte så jag menar, om man säger allt under underkläderna ;P


   
SvaraCitera

flummarn:

asså alla verkar tro att jag inte e nöjd över min kropp för att jag ska vara tjock eller så, men de e ju inte så jag menar, om man säger allt under underkläderna ;P

Vad har det med saken att göra? 😮


   
SvaraCitera

dazed_and_confused:

[bigsmile][love]

[wink][wink]

flummarn:

väger runt 45 kilo

varför skulle han då tycka att du är ful?[n]


   
SvaraCitera

ja


   
SvaraCitera

Om jag gillar någon så gör jag det oberoende av hur denne ser ut naken, det finns så mycket annat man kan älska äv bara utseende.[smile]


   
SvaraCitera

flummarn:

Om en kille verkligen älskar sin tjej, bryr han sig inte om hur hon ser ut naken då?[smile][love]

En kille? vilken kille?
Jag själv bryr mig inte ett piss som det är just nu, bara jag slipper skiten så jag antar att svaret personligen blir nej


   
SvaraCitera

Jag bryr mig om utseende, ja. Däremot tvivlar jag på att det finns någon större risk att man upptäcker någon katastrof när hon är naken som inte syntes med kläder på.


   
SvaraCitera

Nachac:

Däremot tvivlar jag på att det finns någon större risk att man upptäcker någon katastrof när hon är naken som inte syntes med kläder på.

rum 237.

Image


   
SvaraCitera

mörv:

rum 237.

I dooon't get it.


   
SvaraCitera

Nachac:

I dooon't get it.

ifall du har sett "the shining" förstår du. ifall du inte sett den så blir jag arg och vägrar förklara. [mad]

se filmen om du inte sett den och återkom när du är en äkta människa.


   
SvaraCitera

mörv:

se filmen om du inte sett den och återkom när du är en äkta människa.

Oki.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

The Shining är överskattad.


   
SvaraCitera