Aviseringar
Rensa alla

Killar


Ämnesstartare

Om du tycker att hon på bilden ser bra ut, varför gör hon det?..

naomi_narrowweb__300x379,2.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter

varför får inte tjejer svara?

tycker hon ser bra ut för att hon ser glad ut + inte är översminkad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tycker hon ser bra ut för att hon ser glad ut + inte är översminkad

Ja, det var intressant det med. Tjejer får svara, men helst killar, då jag undrar vad killar ser vad som är fint..


   
SvaraCitera

Jämna, relativt symmetriska drag utan skavanker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyckte inte hon såg särskilt bra ut. I alla fall inte på den där bilden.


   
SvaraCitera

Hon ser snäll och glad ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon är så smal ju [shake] Men antar att vissa killar vill att tjejer ska se ut som män i kroppen...?

600full-naomi-watts.jpg


   
SvaraCitera

Svårt att säga vad som är fint om inte något är väldigt utstickande. Hon hade väl fina drag, men inget som liksom stack ut vare sig positivt eller negativt.


   
SvaraCitera

hon ser konstig och mager ut


   
SvaraCitera

Sa ra:

Hon är så smal ju [shake] Men antar att vissa killar vill att tjejer ska se ut som män i kroppen...?

Om man ska vara den som är den skulle jag vilja påstå att hennes kropp är ganska långt ifrån en genomsnittlig manskropp.

Och första bilden låg ju knappast fokus på hennes kropp.


   
SvaraCitera

Hon har ett charmigt leende.


   
SvaraCitera

Sa ra:

Hon är så smal ju [shake] Men antar att vissa killar vill att tjejer ska se ut som män i kroppen...?

Bara för att du föredrar, och är, mulligare innebär inte det att smala ser ut som män. Sluta vara så bitter.


   
SvaraCitera

Dock tycker jag ofta tjejer med lite "maskulin" framtoning är attraktiva. Bra mycket mer "maskulin" i framtoningen än TS exempel är ju t.ex. denna dam:
Image
Och DAMN säger jag bara. DAMN.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Om man ska vara den som är den skulle jag vilja påstå att hennes kropp är ganska långt ifrån en genomsnittlig manskropp.

jo, hon har breda axlar och alldeles rak kropp. Inget negativt mot henne personligen alls! hon är dessutom en kändis och kommer inte läsa detta. Hon har inga höfter alls överhuvudtaget, förstår inte att man som man kan tycka det är attraktivt :S sedan kanske hennes kläder/smink är tilltalande men inte kroppen? :S

Nachac:

Bara för att du föredrar, och är, mulligare innebär inte det att smala ser ut som män. Sluta vara så bitter.

Suck... jag är inte mullig, men jag har inte alldeles rak kropp för det


   
SvaraCitera

Sa ra:

jo, hon har breda axlar och alldeles rak kropp.

med tanke på att du inte postat några bilder där man noterar de breda axlarna är detta ganska svårt att bedöma. Och varken kvinnor eller män har raka kroppar, vilket inte heller hon har. Bara för att du är kurvig betyder inte det att just din nivå av kurvighet är kvinnligare än hennes.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Sa ra:

sedan kanske hennes kläder/smink är tilltalande men inte kroppen? :S

Och måste säga att hennes kläder och smink kunde jag inte brytt mig mindre om. Hennes kropp är tilltalande och jag hade föredragit den utan kläder. Därmed inte sagt att det är den enda kropp som är tilltalande, men jag hade inte bangat henne, sett ur ett kroppsligt perspektiv.


   
SvaraCitera