Aviseringar
Rensa alla

Killar


Ämnesstartare

Hur hade ni reagerat om er flickvän blivit deprimerad å bölat mycket - & ofta - utan någon ordentlig anledning? Hade ni dumpat henne? Hur länge hade ni stått ut?


   
Citera

Hade sett till att hon fick gå i terapi, gett henne tid för sig själv men även visat att jag alltid finns där. Om jag älskade henne hade jag tagit mig igenom det även fast det skulle vara tufft för oss båda. Det är aldrig en lösning att lämna någon som mår dåligt, inte utan att försöka ordna det.


   
SvaraCitera

Jag har blåa skor:

Hade ni dumpat henne?

Nä hade brytt mig extra mycket om henne då.


   
SvaraCitera

Ta tag i det istället, gå till en psykolog eller något.


   
SvaraCitera

om det var min kille som va så, då skulle jag nog tvingat honom till nån terapi eller liknande, läkarbesök för att kolla värden etc att man har brist på något kan föra till depression


   
SvaraCitera

Jag har blåa skor:

Hur hade ni reagerat om er flickvän blivit deprimerad å bölat mycket - & ofta - utan någon ordentlig anledning?

Är hon deprimerad är väl det en ordentlig anledning? Skulle depressionen vara utan anledning? Nu är jag inte påläst, men det brukar väl finnas en anledning till det.

Jag har blåa skor:

Hade ni dumpat henne?

Nej, inte p.g.a. en sådan sak. Hade gjort vad jag kunnat för att hjälpa.

Jag har blåa skor:

Hur länge hade ni stått ut?

Öh, om inte gråten och deppandet berott på mig hade jag antagligen stått ut väldigt länge. Så länge jag kan bidra till det bättre så är det viktigaste vad jag känner för henne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för era svar


   
SvaraCitera

Jag har blåa skor:

Hade ni dumpat henne? Hur länge hade ni stått ut?

Länge, stanna med den jag älskar för evigt. Ifall jag älskade, men kommer aldrig att hända igen... ifall det händer så gömmer jag verkligheten för mig själv... om jag gör det så kommer jag må sämre än jag mår när jag har verkligheten i syn.


   
SvaraCitera

Stod ut med min första tjej ganska rejält länge. Förstår inte poängen med att göra slut med någon man älskar bara för att den mår dåligt. Då tror jag inte man verkligen älskar personen.


   
SvaraCitera