Aviseringar
Rensa alla

Killar: Är det status att ha sex med en äldre kvinna?


bububu:

Spelar ingen roll/skiter väl vi i (Du röstade på detta alternativ)

Budolicious:

Det är aldrig "status" att ha sex med någon.


   
SvaraCitera

bububu:

Spelar ingen roll/skiter väl vi i (Du röstade på detta alternativ)

har gjort det dock[cool]


   
SvaraCitera

bububu:

Spelar ingen roll/skiter väl vi i (Du röstade på detta alternativ)

Visste inte att sex var en tävling. [shake]


   
SvaraCitera
Åtta

bububu:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Givetvis. Man får +2 i status för var års skillnad över +5. Så om en tjugoåring har sex med en trettiofemåring så blir det +20 i mitt arbiträra statussystem.


   
SvaraCitera

skogis:

Jo, det är ju alltid lite status att få omkull snyggaste bruden [crazy][bigsmile]


   
SvaraCitera

bububu:

Spelar ingen roll/skiter väl vi i (Du röstade på detta alternativ)

Om "status" är relevant för vilka du har sex med så har du noll status i mina ögon iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bububu:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Budolicious:

Det är aldrig "status" att ha sex med någon.


   
SvaraCitera

bububu:

Om jag som 20-åring tillexempel har sex med en 35-åring, är det status i era ögon?

Nej men om nån som 15 åring har sex med en 20 åring så anser jag att det är lite status:P
Men tjejen måste vara snygg förstås:P[bigsmile]


   
SvaraCitera

bububu:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Definitivt inte "status" men kanske lite småballt. I synnerhet om den gamla kärringen är en världskänd rocksångerska eller porrstjärma. [love]

*spankar mig hårt på skinkan som bestraffning för min snuskiga fantasi... aj, aj, aj* [blush]


   
SvaraCitera
orcite

Vet ni vad jag ändå tror kan vara grejjen med att ligga med en äldre kvinna?

För att alla de unga är så jävla sämst på sex! Unga tjejer vet bara hur man ligger som en död fisk. De tar inte initiativ till att dra ner ens gylf.. De tar inte ens kuk utan man ber dem. De suger inte för att de frågar om de får. De rider inte av en.

Unga tjejer ba "åh jag e så fin, suger han på sex hittar jag en annan"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bububu:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Allt som inte är så lätt att göra anses väl som status och en bedrift...

Budolicious:

Det är aldrig "status" att ha sex med någon.

I beg to differ...
Vore ju rätt grymt att ha haft sex med t.ex. Pamela Anderson eller någon annan kändis av samma "karaktär".


   
SvaraCitera
orcite

Budolicious:

Det är aldrig "status" att ha sex med någon.

Skulle såklaaart varit status! Tänk om jag fått ligga med Mariah Carrey (a) Hade känt mig så jääävla självsäker. Att någon med sån caliber har smak för mig. Alla har det inte lätt med tjejer. Vissa, som t.ex jag har inte en personlighet som får tjejer kåta eller intresserade och då hinner man aldrig bygga upp ett självförtroende eller självsäkerhet om kvinnor heller för man får aldrig något intresse. Såklart om marriah carrey ligger med mig hade jag känt mig sååå jävla hedrad. Hade haft sån sjuk respekt för henne liksom, ett sånt där... du visade mig att min stolpe inte går så lågt?


   
SvaraCitera

Raptor:

I beg to differ...

orcite:

Skulle såklaaart varit status!

Ni får vara av andra åsikter huuur mycket ni än vill. Det ändrar inte min.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Ni får vara av andra åsikter huuur mycket ni än vill. Det ändrar inte min.[smile]

Så Pamela (eller någon annan kändis som kanske är lite yngre) skulle lika gärna kunna vara en nobody? En nobody som du nämner för polarna som vem som helst, utan att ens le Lite? [tard]


   
SvaraCitera

Det beror på, röstade trejde alternativet.


   
SvaraCitera