Aviseringar
Rensa alla

killar, är detta sant?


Lotus Elise:

Stackarn. Mitt ex låna inte ut sin tröja till mig förens typ fyra månader efter vi hade gjort slut..Förvirrad

Öh efter? wuuut haha


   
SvaraCitera

Reeeetooo:
Ba säg vad ni vill, gör inte allt så komplicerat. Vi killar är inte smarta

jag håller med dig :)... delvis,jag är int dum!


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

Öh efter? wuuut haha

Ja, det är lite wuuut. Men vi skildes som vänner, vi umgås mycket osv, det var brandövning, minus fem grader och jag stog i kortärmat, han hade en jacka och en tjocktröja, så jag fick låna hans tjocktröjaSöt


   
SvaraCitera

Hehe har märkt att killar överlag är ganska okomplicerade 😉


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

hon va jätte elak, fick alltid min tröja osv men ville aldrig dela med sig av sin 🙁
Jag är rätt söt måste jag erkänna i rosa koftor som är typ 6 storlekar för små :3

Hade inte haft nått emot att se Söt


   
SvaraCitera

Lotus Elise:

Stackarn. Mitt ex låna inte ut sin tröja till mig förens typ fyra månader efter vi hade gjort slut..Förvirrad

Bara fått nått utlånat nå få gånger 🙁 hamnar oftast i armarna ist (a)


   
SvaraCitera

Lotus Elise:

Ja, det är lite wuuut. Men vi skildes som vänner, vi umgås mycket osv, det var brandövning, minus fem grader och jag stog i kortärmat, han hade en jacka och en tjocktröja, så jag fick låna hans tjocktröjaSöt

haha åh brandövning <3 minns i nian att brandlarmet gick när vi simmade på skolan så alla i min klass stog i bikini/badbyxor haha fan va kul de va


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

haha åh brandövning <3 minns i nian att brandlarmet gick när vi simmade på skolan så alla i min klass stog i bikini/badbyxor haha fan va kul de va

Haha, var det kallt ute? 
Har ni en simhall på skolan??


   
SvaraCitera

Lotus Elise:

Haha, var det kallt ute? 
Har ni en simhall på skolan??

haha det var typ mitt i vintern så ah det var jääävligt kallt..Ah lyxen vi hade, simhall på skolan! De va livet!


   
SvaraCitera

Reeeetooo:

haha det var typ mitt i vintern så ah det var jääävligt kallt..Ah lyxen vi hade, simhall på skolan! De va livet!

Fast i götet blire ju nästan aldrig riktigt vinter. Fast fattar att det var kallt som fan. 

Fyfan för er! Våran skola har bara råd med 8 datorer per årskurs, vi är över hundra elever i varje elevråd... Vill också ha en simhall!


   
SvaraCitera

Lotus Elise:

Fast i götet blire ju nästan aldrig riktigt vinter. Fast fattar att det var kallt som fan. 

Fyfan för er! Våran skola har bara råd med 8 datorer per årskurs, vi är över hundra elever i varje elevråd... Vill också ha en simhall!

fast förr var det ju riktig vinter, trots allt ett par år sen! Stog i snö minns jag iallafall, la oss o gjorde snöänglar! Haha vilken grym skola.. Vi hade macbooks i 9an o hela gymnasiet 


   
SvaraCitera
reben

hade varit bättre om alla sa va dom tyckte o inte hoppades på att folk skulle fatta 


   
SvaraCitera
reben

d typ sämsta man kan göra


   
SvaraCitera
Kudhos

Varför vill man att någon ska prata runt saker? Berätta hur du mår och vad du känner istället för att släppa hintar. Inte alla killar är dåliga för de fattar inte dina hintar. För vad det är värt, tjejer är kassa på att slänga fram hintar. 


   
SvaraCitera

Carolineelisabeth95: Hehe har märkt att killar överlag är ganska okomplicerade 😉

till skillnad från tjejer?


   
SvaraCitera