Aviseringar
Rensa alla

killar använda parfym?


Ämnesstartare

är de typ en gynasie grej til då alla killar brukar använda parfym eller varför använder killar parfym när man har deo? har hört o luktat på den där disel parfymen luktar riktigt nice  vad tycker ni ska killar ha parfym typ i skolan eller nåt sånt? vad tycker ni om disel parfymen


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Det finns olika dieselparfymer...  antar dock att du menar den ljusblåa ''Only the brave''. Den luktar la okej. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

IIGonnaKillYou99:
är de typ en gynasie grej til då alla killar brukar använda parfym 

Nä, det börjar i 7:an. 

IIGonnaKillYou99:  vad tycker ni ska killar ha parfym typ i skolan 

Ngn deo som luktar ganska svagt typ rexonas eller niveas brukar vara så och ngn parfym som luktar ganska fräscht.


   
SvaraCitera

Aldrig luktat den du skrev men vissa kan lukta bra även om jag inte är något jättefan av sådana dofter. Har använt några få i mina dagar. Om man får testa så kan du spreja på huden/handen och sedan lukta efter den torkat något, därmed känner du hur den luktar på just dig. 

Tycker personligen att svaga friska dofter är mysigare som om håret luktar gott exempelvis eller någon svag eau de cologne.

Gå till butik och testa på handleden och vänta 30+ minuter eller kom tillbaka dagen efter för då kan du i lugn och ro känna hur basnoterna blir på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dofterna måste matcha personligheten, annars blir det fel som fan.  


   
SvaraCitera

2016-08-01-07-23-49--1190112740.png


   
SvaraCitera
PMR
 PMR

Tycker att fler kan skippa parfym. Räcker med deo med doft om man nu vill "lukta gott". Luktade nästan alltid för jävligt (i mitt tycke) när man gick förbi grabbgäng i skolan. Tycker om när personer luktar "dem". Sedan är det ett helvete för allergiker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bensindoft.png


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jötunheimer:
2016-08-01-07-23-49--1190112740.png

95*


   
SvaraCitera

Har aldrig använt parfym, brukar istället använda allt för mycket axe. Kanske jag är konstigMycket glad


   
SvaraCitera

Scream:
bensindoft.png

BENSIN ÄR FÖR FJOLLOR OCH 08


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kta människor.jpg

Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jötunheimer:

BENSIN ÄR FÖR FJOLLOR OCH 08

Diesel är bönder eller för folk som gillar att deras bilar låter som traktorer.


   
SvaraCitera

Getrekt:

Diesel är bönder eller för folk som gillar att deras bilar låter som traktorer.

88973b98c1b5dc5594829f3704cf03fc.jpg


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera