Aviseringar
Rensa alla

Killar bättre än tjejer


Ämnesstartare

Mannen har utvecklats till att vara starkare etc men det betyder inte att män är bättre för det. 

Fysiska attribut är inte det viktigaste i livet, din...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AIK FÖR HELVETE :

Jo men det är fler män som har gjort bra saker tex Albert ainstein Beethoven nästan bah män som vunnit nobell priset+ fler män som varit forskare kommit på nya grejer osv

Einstein hjälptes av sin fru.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Mileva_Mari%C4%87


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:
Mannen har utvecklats till att vara starkare etc men det betyder inte att män är bättre för det. 

Fysiska attribut är inte det viktigaste i livet, din...

Din vad?  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Patriarkatet:

Einstein hjälptes av sin fru.
https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Mileva_Mari%C4%87

Haha, what fucking bullshit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AIK FÖR HELVETE :

Din vad?  

Jag orkar inte bli bannad igen... Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SvenskWithAttitude:

Jag orkar inte bli bannad igen... Mycket glad

Skriv pm då kom igen 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AIK FÖR HELVETE :

Skriv pm då kom igen 

Elr backar du? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AIK FÖR HELVETE :

Skriv pm då kom igen 

Så fungerar det inte Blink


   
SvaraCitera

images_2.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har faktiskt aldrig tänkt i dom banorna att något "kön" skulle vara bättre än något annat. Att männen är annorlunda skapt än kvinnan kan vi aldrig komma ifrån och på det planet kommer nog aldrig någon förändring att ske. Mig är det heller inget som stör. Bara att acceptera det sättet vi är skapta på. Idrottsidan är väl ett bra exempel på hur skillnaden mellan könen visar. Rent inelligensmässigt kan jag tom tänka mig att kvinnan är överlägsen mannen. 


   
SvaraCitera

Patriarkatet: Tjejer presterar bättre i skolan i alla grupper.

Skolan är inte representativt för hur man lyckas i livet såvida man inte bor i ett såssesamhälle/kommunistsamhälle.


   
SvaraCitera

Kvinnans roll är helt enkelt att föda och ta hand om bebisar, uppfostra flickor till mammor.
Karlens uppgift är att uppfostra pojkar till härdiga män, arbeta fram resurser, försvar, underhålla samhällstrukturer och styra samhället.

Förr i tiden hade kvinnor en viktig roll och var viktiga då man inte hade pension. Deras jobb var att föda arbetare som var ens pension då. 

Tittar man på dagens Sverige föder svenska kvinnor för lite och låter barnuppfostran till såssestaten för indoktrinering (t.ex. att inte tänka fritt och inte använda sig av hjärnan). 

Konsekvenserna blir då att svenskar förlitar sig för mycket på staten och personliga relationer blir mindre viktigare vilket medför ensamhet och splittring i samhället  som i sin tur bidrar till självmord och depression. 

Samtidigt minskar svenskar i antal och äldre människor blir allt fler. Invandrare verkar inte anta rollerna som andraklassens medborgare som är menade att ta "skitjobb" som att ta hand om äldre, städare och andra lågstatusyrken. 

Vilkas fel är det att Sverige har gått denna riktning? Inte politikerna. Det är majoriteten svenskar som kallar oliktänkande personer för "foliehattar" och förnedrar denna minoritet vilket ironiskt nog har straffat sig.


   
SvaraCitera

Ingen behöver lyssna på ditt skit.


   
SvaraCitera
Gifted

AIK FÖR HELVETE : killar har ju alltid varit dom som tagit hand om allt tungt

Bara for att nagot "alltid har skett" betyder inte att det ar korrekt. Det har alltid forekommit slaveri som gjort tungt arbete.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istället för att tänka att en kvinna eller en man gjort något bra som att könet spelar någon roll så kan man väl istället säga att en människa gjort något bra? Sjukt onödigt att bråka om vilket kön som uppfinner eller gör bäst saker. 


   
SvaraCitera