Aviseringar
Rensa alla

KILLAR: Beskriv ett jävligt skönt HANDJOB! (Eller varför man inte ska ge ett utan bara suga/ligga?)


Vet inte, bryr mig inte.


   
SvaraCitera

ms_A:

att inte sexa är väl inget 100% skydd för det? Så sexa på isf

Hon känner sig väl mindre slampig om hon inte har "tekniskt-sex".


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Hon känner sig väl mindre slampig om hon inte har "tekniskt-sex".

Ja men där har vi det igen. VAD är det som gör själva sexet till hemskt. Personligen måste jag ju säga att det är mer slampigt o nedvärderande o runka/suga av för då får man inte ut något själv av det..[tard]

Folk måste sannerligen släppa det där att sex är en big deal.


   
SvaraCitera

Handtrallor suger, så är det bara. Och ska man nu ändå leka med snoppen kan man lika gärna ha sex.


   
SvaraCitera

ms_A:

VAD är det som gör själva sexet till hemskt. Personligen måste jag ju säga att det är mer slampigt o nedvärderande o runka/suga av för då får man inte ut något själv av det..[tard]

Är väl instinktivt eller typ tradition.

Antingen så vill hon mest ha stödet av killen men inte bära hans kids(instinkt). Eller så anser hon att det är fel pga religiösa traditioner hon lärt sig som barn.

Själv tycker jag avsugningar e OK, och handjobs "meh".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

Jag har sugit av med kondom!

Vilket märke var det? Och hur gick det?

Tobbish:

Vet man med sig att man har en sjukdom,

kan man bli smittad av något om killen har en könssjukdom och man suger av utan kondom???

enkaka:

Tjejer kan inte runka av.. det är suga som gäller, blir skönt bara man får ha kuken i munnen

men ni har ju haft det skönt när ni runkar av er själva, varför kan inte vi som tjejer göra det - gör det ont, tar vi inte i tillräckligt hårt/löst eller vad?

Tobbish:

Men det är klart att kommer man så pass att hon sitter där med kuken i handen så känns det som problemet att ta det ett steg längre inte borde vara ett problem.

Som sagt... så handlar det för mig om att den här killen jag sugit av förut träffar någon tjej nu typ, eller jag är inte hundra på det men ja... så det känns som att jag inte vill suga av om hon kanske ska ligga me han samma kväll eller så. Do you get my problem?

xparn:

Sug, runka, sug .. använd tunga på ollonet... variera

Vet hur man gör snälla 😛 men är de ok om man använder kondom då? (för man vet att han troligtvis håller på med annan/Andra?)

llooll:

. Men av mina egna erfarenheter så är inte tjejer bra på att runka

Hur många tjejer var det?

llooll:

säga att du inte vill gå längre än till att typ runka/pulla varandra.

Mmm det var det jag tänkte, med en kille jag ska träffa snart jag sugit av förut men vill ta det lugnt nu eftersom han träffar en annan typ... det vore väl okey? Blir dock pinsamt att inte veta vad man ska göra av ansiktet.. jag menar.. när man suger av så är det problemet löst, men runkar man av , ska man kyssas, sitta där med nakna bröst eller vadå :S

Greger_EFG:

Det där e bara sjukt corny. Att köra ett handjob istället för att ligga. ALDRIG vart med om eller nöjt mig med endast ett handjob.

Men alltså... vadå? Om tjejen t.ex. e oskuld och vill ta det lugnt - skule du inte nöja dig med handjob till o börja med säger vi?

emo_max:

Handtrallor suger, så är det bara. Och ska man nu ändå leka med snoppen kan man lika gärna ha sex.

Jag ska kanske snart träffa en kille jag sugit av förut men vill ta det lugnt nu eftersom han träffar en annan typ... det vore väl okey? Blir dock pinsamt att inte veta vad man ska göra av ansiktet.. jag menar.. när man suger av så är det problemet löst, men runkar man av , ska man kyssas, sitta där med nakna bröst eller vadå?

Greger_EFG:

Själv tycker jag avsugningar e OK, och handjobs "meh".

Och ligg "Yeah" va?
Men hanjobs har du fått... varför e inte de ok om man vill gå lungt fram t.ex.? Jag ska kanske snart träffa en kille jag sugit av förut men vill ta det lugnt nu eftersom han träffar en annan typ... det vore väl okey? Blir dock pinsamt att inte veta vad man ska göra av ansiktet.. jag menar.. när man suger av så är det problemet löst, men runkar man av , ska man kyssas, sitta där med nakna bröst eller vadå?


   
SvaraCitera

diamond_:

Jag ska kanske snart träffa en kille jag sugit av förut men vill ta det lugnt nu eftersom han träffar en annan typ... det vore väl okey?

Wtf?

Fortf, ha sex fullt ut, eller ha inte sex alls. Och om de nu ska va nåt mittemellan, avsugning, inte handjob. Bättre med inget alls än att stanna vid handjob


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emo_max:

Fortf, ha sex fullt ut, eller ha inte sex alls. Och om de nu ska va nåt mittemellan, avsugning, inte handjob. Bättre med inget alls än att stanna vid handjob

Jasså [tard]?
Men vad fan... avsugning med kondom duger?


   
SvaraCitera

diamond_:

Vilket märke var det? Och hur gick det?

Ööööh, det var några år sen. Antagligen var det profil och det gick väl bra. Han fick utlösning och det smakade kondom i käften.

diamond_:

avsugning med kondom duger?

Utan = bäst.


   
SvaraCitera

diamond_:

Om tjejen t.ex. e oskuld och vill ta det lugnt

Kanske, men verkligen kanske.

diamond_:

skule du inte nöja dig med handjob till o börja med säger vi?

Varför då? 1) Varför inte gå hela vägen? 2) Man skulle ju undra om man dög, om tjejen hade vestibulit, om hon hade mens eller massa grejer. Eller om hon ens va tjej 100% xD

diamond_:

Och ligg "Yeah" va?

Vad tror du? Kommer utav det varje gång, så ja.

diamond_:

Men hanjobs har du fått... varför e inte de ok om man vill gå lungt fram t.ex.?

INTE OK. Handjobs är något man har som förspel. När jag pullar tjejen är det jättemysigt om hon leker lite med ens kuk, men det är inget jag kommer av.

diamond_:

Jag ska kanske snart träffa en kille jag sugit av förut men vill ta det lugnt nu eftersom han träffar en annan typ... det vore väl okey?

Det är muppigt. Du har fortfarande sex med honom, så sluta försöka gå halva-vägen för att det ska bli mer ok. Du har endast SÄMRE sex med honom.

diamond_:

Blir dock pinsamt att inte veta vad man ska göra av ansiktet.. jag menar.. när man suger av så är det problemet löst, men runkar man av , ska man kyssas, sitta där med nakna bröst eller vadå?

Excakt! Därför så har man riktigt sex istället[wink]

diamond_:

Men vad fan... avsugning med kondom duger?

Avsugning med kondom suger.

Det är som hästpolo utan häst och klubba typ.


   
SvaraCitera

ms_A:

måste jag ju säga att det är mer slampigt o nedvärderande o runka/suga av för då får man inte ut något själv av det..[tard]

Gud nej. Om man ska vara så egoistisk att man inte kan njuta av att partnern njuter, då har man seriösa problem 😀


   
SvaraCitera

diamond_:

Men vad fan... avsugning med kondom duger?

[n]

Greger_EFG:

Det är som hästpolo utan häst och klubba typ.

[y]


   
SvaraCitera

diamond_:

kan man bli smittad av något om killen har en könssjukdom och man suger av utan kondom???

Det finns sjukdomar som smittar så, men jag är ingen expert på vilka. Det får du ta och kolla upp isf. 🙂

diamond_:

Som sagt... så handlar det för mig om att den här killen jag sugit av förut träffar någon tjej nu typ, eller jag är inte hundra på det men ja... så det känns som att jag inte vill suga av om hon kanske ska ligga me han samma kväll eller så. Do you get my problem?

Har ni inte bättre kontakt än att du vet om han träffar någon? Det låter som en väldigt konstig relation om han träffar en annan tjej (som det på dig låter som han kanske har sex m.m. med), och sen dig och så ska du hålla på och suga av honom?

Det här låter rätt skumt. Ni måste ju kunna prata med varandra om vad som gäller. Varför måste du ha sex med just honom om han träffar någon annan? Du kan antagligen ha sex med någon som enbart är med dig.


   
SvaraCitera

diamond_:

men ni har ju haft det skönt när ni runkar av er själva, varför kan inte vi som tjejer göra det - gör det ont, tar vi inte i tillräckligt hårt/löst eller vad?

Alltså... runka är inte särdeles skönt. Det är bara så nära man kommer sex på egen hand (bokstavligt talat hand)

Att bli avsugen är 1000 gånger bättre...

Och det är svårt att säga hur man ska runka av, det kommer naturligt för oss bara[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

uppenbar:

det var några år sen. Antagligen var det profil och det gick väl bra. Han fick utlösning och det smakade kondom i käften.

Hmm okej, var det bara för att prova eller misstänkte du att han hade någon sjukdom?

uppenbar:

Utan = bäst.

Ja, men inte bäst i smittoväg! [no-no]

Greger_EFG:

Kanske, men verkligen kanske.

Vadå kanske? Klart du måste respektera om hon är oskuld ju!

Greger_EFG:

Varför då? 1) Varför inte gå hela vägen? 2) Man skulle ju undra om man dög, om tjejen hade vestibulit, om hon hade mens eller massa grejer.

1. För att i mitt fall så träffar han en annan tjej och jag vill inte att han ska få nöjjet att ligga med båda men jag har varit kär i han länge och vill såklart få han att börja gilla mig igen (för han gjorde de förut) men vi rann ut i sanden så det blev inget mer!
2. Vestibulit behöver de väl inte vara. VARFÖR E DE SÅ SVÅRT för killen att fatta att de kan ha me tjejen själv o göra, att hon bara kanske inte tänder av hångel eller ja när de verkar gå snabbt fram. Man blir kanske uppvärmd fysiskt men inte PSYKISKT vilket krävs för att man ska bli våt/kåt därnere och det kan jag erkänna att jag haft svårt för, tända psykiskt, och det e inte som att de e fel på killen men att snabba på allt stressar mig så jag inte kan slappna av utan blir "rädd för vad som ska komma om jag blir upphetsad" (en spärr typ), och killar blir ju otåliga när de blir kåta så...

Greger_EFG:

Kommer utav det varje gång

Okej, hur lång tid brukar det ta från att ni börjar kyssas typ till du kommer av att:
ligga eller bli avsugen? (fan de där va bra fråga, vill kolla upp de sen på ett nytt inlägg med andra också tror jag)

Greger_EFG:

INTE OK. Handjobs är något man har som förspel. När jag pullar tjejen är det jättemysigt om hon leker lite med ens kuk, men det är inget jag kommer av.

Okej jag förstår vad du menar precis... hmm.

Greger_EFG:

Du har fortfarande sex med honom, så sluta försöka gå halva-vägen för att det ska bli mer ok. Du har endast SÄMRE sex med honom.

hahaha jag har inte tänkt på det 😀 att jag har sex me han bara för att jag gav ett bj, men de har du ju rätt i... men liksom, det handlar ju om den där tjejen som är "ivägen", jag vägrar ligga me han om han ligger me henne pararellt liksom. Är nästan rädd för att han ska ljuga och säga han inte träffar henne abra för o få omkull mig, men han har varit ärlig hittills och sagt att han bara vill ha oseriöst med mig för han har seriöst med henne, fast de låter skumt.

Greger_EFG:

Avsugning med kondom suger.

Det är som hästpolo utan häst och klubba typ.

Och de har du fått?

Tobbish:

Det finns sjukdomar som smittar så, men jag är ingen expert på vilka. Det får du ta och kolla upp isf. 🙂

Mmh ska gå och kolla på UM på måndag [bigsmile]

Tobbish:

Har ni inte bättre kontakt än att du vet om han träffar någon? Det låter som en väldigt konstig relation om han träffar en annan tjej (som det på dig låter som han kanske har sex m.m. med), och sen dig och så ska du hålla på och suga av honom?

Nej det har vi inte 🙁 han är sjukt dålig på kontakt för han verkar ointresserad av MIG - men tycker att jag är het så han kan träffas oseriöst sa han. Men han träffar ju den där någon "seriöst" enligt honom. Ja det är en konstig relation, men klart jag borde kunna fråga: "Vilka "grejer" syftar du på att vi ska göra om vi träffas? För om du ligger med en annan så är det ju fel att du har mig samtidigt." men det hela bottnar i att jag gillat honom väldigt länge... så att han överhuvudtaget går med på att ses för något överhuvudtaget ger mig lite "hopp" eller vad man ska säga. Han har sagt att han gillade mig förr men vi rann ju ut i sanden så att säga... utan anledning typ. Och jag vill VINNA HANS HJÄRTA, så jag tänkte kanske den fysiska vägen var enda sättet att ta nu, även om det låter och ÄR heldumt för det finns inga garantier. Risken känns större att han bara utnyttjar mig men inte kan ge mig det en pojkvän jag vill ska ge mej t.ex.

Tobbish:

Det här låter rätt skumt. Ni måste ju kunna prata med varandra om vad som gäller. Varför måste du ha sex med just honom om han träffar någon annan? Du kan antagligen ha sex med någon som enbart är med dig.

Mmh jag håller med dig, du är så klok! Hmm... jag får väl prata med han mer, men han kanske ser det som något "naturligt" att ha mig som något slags "kk" vid sidan av sin "seriösa" tjej? Om du har sett filmen ALFIE (Jude Law i huvudrollen) så vet du vad jag pratar om.

enkaka:

runka är inte särdeles skönt. Det är bara så nära man kommer sex på egen hand (bokstavligt talat hand

Att bli avsugen är 1000 gånger bättre...

Och det är svårt att säga hur man ska runka av, det kommer naturligt för oss bara

HEhe skön liknelse med hand.
Jaja, okej då vet jag att DU tycker så, men killen jag tänkte på lär säkert också tycka de hmm.


   
SvaraCitera