Aviseringar
Rensa alla

Killar borde ta initiativet


Crypto:

det är därför vi jagar fotbollar, innebandybollar och andra bollar inom sporter, för att JAGA den [no-no]

[love][bigsmile]

verkligen_som:

tsk tsk, skärpning people. Är ni alltid lika lättprovocerade här?

Nä, bara när folk skriver riktigt efterblivna grejer.


   
SvaraCitera

verkligen_som:

tsk tsk, skärpning people. Är ni alltid lika lättprovocerade här?

handlar mer om att vi inte håller med dig och försöker föra en diskussion om ämnet med dig [y]
du kommer dock inte med några givande svar [n]


   
SvaraCitera

verkligen_som:

börja snacka med en tjej! Så svårt är det inte, ju. [y]

Tjena, ska vi knulla? [wink]


   
SvaraCitera

verkligen_som:

[no-no]studier har visat dock att män har en gen som aktiveras under puberteten som kallas "jaktinstinkten" där det går ut på att finna fler än en hona att para sig med.

Fram med studierna då?


   
SvaraCitera

verkligen_som:

[no-no]studier har visat dock att män har en gen som aktiveras under puberteten som kallas "jaktinstinkten" där det går ut på att finna fler än en hona att para sig med.

Öh, hur förklarar du då det fenomenet som du just nu kritiserar? Att många killar inte vågar sig fram? Alla går inte omkring och tror att de är bäst och kan få vem de vill, som bara söker vidare när de blir nekade flera gånger. Osäkerhet; kan vara en anledning till varför de inte vågar sig fram.


   
SvaraCitera

verkligen_som:

Ett råd till killar som inte vet hur ni ska få en tjej i sommar: börja snacka med en tjej! Så svårt är det inte, ju. [y]

Mer råd till tjejerna. [shake] Blir så trött på tjejer som klagar på att "inga killar frågar efter mitt telefonnummer ..." man kan ju inte sitta och göra ingenting ju. [smile]


   
SvaraCitera

verkligen_som:

De klarar visst att bli avblåsta, ligger ju i deras natur, och oftast så är killar väldigt omedvetna om att tjejer är intresserade och skräms bort om tjejen kommer fram och raggar på dem.

Känner du överhuvudtaget några killar?


   
SvaraCitera

verkligen_som:

börja snacka med en tjej! Så svårt är det inte, ju.

Hade det vart så enkelt så hade jag haft AIDS vid det här laget [party]


   
SvaraCitera

verkligen_som:

De klarar visst att bli avblåsta, ligger ju i deras natur, och oftast så är killar väldigt omedvetna om att tjejer är intresserade och skräms bort om tjejen kommer fram och raggar på dem.

Vart fick du luft ifrån ???... Om en tjej skulle ragga på mig så skulle jag definitivt svara på det. Även om jag är otroligt tillbaka dragen.
Att ens inleda en konversation med en tjej är svårt för en person som mig. (tillbaka dragen, "datanörd" och oerfaren). Att vi klarar att bli avblåsta varierar från person till person, en vanlig social person som är ute mycket och kan prata med alla kanske tar de bra, men en tillbaka dragen person kanske inte tar det lika bra.


   
SvaraCitera

verkligen_som:

jag tycker att killar lätt kan ta initiativet.

Jag tycker att det är lite synd att du har den iställningen.
Många riktigt bra killar som ni tjejer missar bara för ni förväntar er ett socialt betéende som inte alla killar har.

verkligen_som:

De klarar visst att bli avblåsta

Att bli socialt nekad är inte så jäkla enkelt som du vill få det till.
Alla söker bekräftelse av andra och om man ständigt blir nekad på korkade grunder, så blir det till slut inte värt det (Pavlovs hundar nån?).

verkligen_som:

ligger ju i deras natur

Tja det ligger i kvinnans natur att vara underordnad mannen och vara hemma med barnen?

verkligen_som:

och oftast så är killar väldigt omedvetna om att tjejer är intresserade och skräms bort om tjejen kommer fram och raggar på dem.

Tror jag inte.
Att en tjej överhuvud taget går fram idag är fortfarande mycket sällsynt så det handlar väl snarare om att det inte riktigt kommit in i vår kultur.

verkligen_som:

börja snacka med en tjej!

Börja snacka med en kille istället för att förvänta er att få saker på en silverbricka.

verkligen_som:

Så svårt är det inte, ju.

Det är ju tydligt att du itne vet vad du pratar om.
Tjejer klarar ju inte av killar som visar intresse, de tänker ju ändå bara på en sak.... [rolleyes]


   
SvaraCitera

verkligen_som:

Så svårt är det inte, ju.

Men gör det själv då.


   
SvaraCitera

verkligen_som:

De klarar visst att bli avblåsta, ligger ju i deras natur, och oftast så är killar väldigt omedvetna om att tjejer är intresserade och skräms bort om tjejen kommer fram och raggar på dem.

Vet du vad jag tycker? Att du har en rubbad verklighetsuppfattning.

Och varför kan inte ni tjejer ta initiativet? jo för att ni är för lata och för att killarna ändå kryllar omkring er som om ni vore guld.

Gissa varför?

Att tro att man kan se sin framtida partner vid hörnet... Vad gör ni tjejer? ni skäms och går iväg istället för att vinka till och säga hej, till er kanske framtida partner.

Idioti, må jag inte heller att gå fram... men det är konstigt nog så att jag ändå tar kontakt på något sätt... och ser om det klickar om det inte gör det då gör det inte det. Inte värre med det, du har ett liv, varför vara nervös och blyg inför saker som är skitsaker egentligen? Vart går den verkliga tiden åt?

Tyvärr så ser man hur inplastade människor är i detta samhälle och vågar inte ens visa ett leende. (Eftersom man kanske blir mobbad då????)

Pratar offtopic nu... vet inte varför kanske för att jag rökt brajj.... :O


   
SvaraCitera