Aviseringar
Rensa alla

killar: flummig=inte flickvänsmaterial


Ämnesstartare

Jag är rätt flummig av mig, lite konstig osv haha, men jag är inte töntig direkt och (förlåt men) hyffsat söt.

Blir ni killar bara trötta och tycker det är astråkigt med tjejer som är flummiga,rätt ganska mycket konstiga osv på fb? det är väl olika person till person men säg ändå [cute][wink]
ska jag posta nån konversation eller så ni fattar hur jag är eller? [wink]


   
Citera
smisk

Alla killar är likadana, jadå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TILL EXEMPEL på fb ska det stå


   
SvaraCitera

Folk varierar väl.

Dessutom är "flummig" en rätt vag beskrivning, så kan inte ens svara på vad jag tycker eftersom jag inte riktigt vet vad du pratar om.


   
SvaraCitera

[confused] Man kan inte förstå alla killar elr alla tjejer, alla är individuella människor. Kan vi snälla utvecklas lite? Ja!... Som pokemon


   
SvaraCitera

mmatilda:

Blir ni killar bara trötta och tycker det är astråkigt med tjejer som är flummiga,rätt ganska mycket konstiga osv på fb?

Jag hade en sådann flickvän i ett och ett halv år förut. Det var inget problem. Vissa gånger var det värre än andra men sålänge hon kunde koppla bort det när hon var med mig var det ok.

[y]


   
SvaraCitera

Flummig är bättre än skum.


   
SvaraCitera

Netherlick:

Man kan inte förstå alla killar elr alla tjejer, alla är individuella människor. Kan vi snälla utvecklas lite? Ja!... Som pokemon

Att alla är individuella människor innebär ju inte att det inte finns saker som folk vanligen gillar och ogillar.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Att alla är individuella människor innebär ju inte att det inte finns saker som folk vanligen gillar och ogillar.

Sant men bara för att det är enklare att sätta alla i en grupp betyder det inte att man ska göra det, visst även jag gör det men det är fel


   
SvaraCitera

Netherlick:

Sant men bara för att det är enklare att sätta alla i en grupp betyder det inte att man ska göra det, visst även jag gör det men det är fel

Nej, fast om man undrar om man beter sig på ett sätt som folk ogillar så hjälper det ju inte direkt att det säkert finns någon som gilar det.


   
SvaraCitera

flummig beskrivning alltså (heh).

ifall du definierar flummig som oklar, så som din text är, så skulle jag nog inte uppskatta det, men om du frågar ifall jag ser flummig som ett positivt epitet så: ja. jag gillar i allmänhet personer som andra, och jag själv, kallar för flummiga.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Nej, fast om man undrar om man beter sig på ett sätt som folk ogillar så hjälper det ju inte direkt att det säkert finns någon som gilar det.

Ja men då blir dom ju säkert ogillade tillsammans. Du vet såna som ingen bjuder på middag osv. Men antar att det inte är alla som gillar att bli med bjudna så det kanske funkar för dom


   
SvaraCitera

kanske kansek inte. om du menar så där stört flummiga som många verkar vara så nej


   
SvaraCitera

flummiga,galna människor är härliga[bigcheers]


   
SvaraCitera

nej tydligen är det inte bra att vara flummig för då verkar man inte ha något självförtroende och de som inte har självförtroende blir inte älskade, så enkelt är det och det är hemskt


   
SvaraCitera