Aviseringar
Rensa alla

Killar försvinner


Ämnesstartare

Jag är den typ av tjej som hänger mer med killar för att jag är lite mer som dem, men problemet är att alla killa börjar bli fjortisar och de andra hänger med de snygga. Men de övriga, det är inte många kvar. Jag vill ha lite mer killkompisar i min ålder och som iaf älskar natur och tycker om att ta bilder. Killar som inte bryr sig om hur folk ser ut utan att de bara är sig själva. Jag blir trött på denna värld!


   
Citera

Finns många killar som gillar att ta bilder Blink Men det finns säkert någonstans har ingen aning faktiskt...


   
SvaraCitera

I ung ålder så hittar man inte sådana personer, när du växer upp så kommer du att märka att de personer som är fjortisar kommer att inse att det är fel och mogna till.


   
SvaraCitera

Var jag fånig för att jag är snygg?


   
SvaraCitera
Kudhos

Var jag fånig för jag var snyggare?


   
SvaraCitera
lok501

Alla killar bryr sig lite om utseande, fast oftast inte på kompisar. Om du vill hitta trevliga killar med liknande intressen så är nog Internet båda bra och dåligt! Det finns de som är helt sjuka och hoppar på tjejer bara för att de är tjejer, och så finns det många som de som finns här, lite trevliga och mindre ytliga. Men vad vet jag igäntligen?  Haha XD 


   
SvaraCitera

Finns många killar som inte är ''fjortisar''. Tillexempel jag antar jag.


   
SvaraCitera

Nu vet jag inte riktigt hur gammal du är, men vet av erfarenhet att alla killar inte riktigt vågar visa sina ''opopulära hobbies'' för andra killar (och ibland även tjejer) då det anses töntigt. Jag gillar själv och fota och sjunga, men låtsas som att jag är lite mer sportintresserad efter som att jag är lite rädd för vad mina kompisar ska tycka. Blir dock oftast bättre på gymnasiet då man själv väljer en linje som passar en med folk som har lite av samma hobbies som du. Glad


   
SvaraCitera