Aviseringar
Rensa alla

Killar hur länge brukar ni vara kära i en tjej?


Ämnesstartare

Okej, det finns typ 10526762958 trådar som denna redan. Men känner att jag måste bidra med en till. [bigcheers]

Nu är det såhär att jag vet att en kille har gillat mig under 2009, 2010 och under början av 2011. Men då gillade jag han inte, fast nu under de senaste månaderna har jag börjat gilla han..

Så jag undrar. Hur länge brukar ni killar vara kära i/gilla en tjej? Som inte visat intresse.


   
Citera

Tills döden skiljer oss åt. Jag hade tröttnat på mindre än 3 år, men om han skulle gillat dig så länge är det väl bara o köra? du gillar ju han? så du har inget o förlora ändå.


   
SvaraCitera

tills den personen blir kär i mig


   
SvaraCitera

SJukt smart tråd. Vill älska med den.

Men snittar på 1,5 år kanske.


   
SvaraCitera
zIGGE

En vecka, kanske. Irl alltså. Jag tappar intresset ganska snabbt. på um är det ju minst ett halvår.


   
SvaraCitera

alltså som det ser ut nu:

Untill Death separete us!


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Men snittar på 1,5 år kanske.

va fan är det baj baj med mig sen eller?


   
SvaraCitera

undrar också fast ja undrar också hur man får killen intresserad jag har push up bh och är ful i håret tror ni han faller för mig??


   
SvaraCitera

Tröttnar pinsamt lätt på folk. Men det finns de som fastnar. [cute]


   
SvaraCitera

Aldrig.


   
SvaraCitera

Attans att jag inte är kille. Då hade jag kunnat skriva "tills jag slaknar höhöh"


   
SvaraCitera

Tills döden skiljer oss åt, alt hon dumpar mig.


   
SvaraCitera

stereo total:

va fan är det baj baj med mig sen eller?

Ja sorrry, när tiden kommer så blire slut. Som när komviq compis går ut efter en månad. [shake]


   
SvaraCitera

Blir inte kär i personer som inte visar intresse.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Ja sorrry, när tiden kommer så blire slut. Som när komviq compis går ut efter en månad.

vi har inte långt kvar då 🙁


   
SvaraCitera